Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Indrukwekkend Slovenië

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Indrukwekkend Slovenië



    Bedankt voor het kijken en de reacties Ik wens jullie allen, een prettige zondag

  • #2
    Re: Indrukwekkend Slovenië

    inderdaad indrukwekkend die bergen, maar ik had liever geen stukken van huizen gezien, ofwel de bewoning meer een plaats geven tussen die natuur. Maar dat is een persoonlijke visie hé ! Ieder zijn meug.
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Re: Indrukwekkend Slovenië

      Wolken en bergen hebben inderdaad veel potentie voor een knappe foto, maar ik zou geprobeerd hebben om ze beter tot hun recht te laten komen dan midden in de straat...
      de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
      Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

      Comment


      • #4
        Re: Indrukwekkend Slovenië

        Dat zijn ze zeker, dat zijn de Julische Alpen (Sloveens: Julijske Alpe)
        De huizen zou ik een tikje oplichten en als het oudere huizen zijn hebben houten pannen op de daken.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: Indrukwekkend Slovenië

          Prachtige bergen die op deze manier toch wat worden weggestoken door de huizen, al laat het goed zien in welke omgeving dit dorpje staat
          Maar persoonlijk had ik ook liever het gebergte alleen gezien en dan beter verdeeld in het beeld, want nu heb je wel erg veel ruimte bovenaan

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Indrukwekkend Slovenië

            Zeker prachtige grillige bergen die mooi omspoeld worden door de wolken.
            Wel een goed idee om huizen erbij te zetten voor de verhouding en diepte.
            Maar inderdaad net iets teveel van dat.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment

            Working...
            X