Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Computermonitor 22-23 inch in hoogte regelbaar

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Computermonitor 22-23 inch in hoogte regelbaar

    Hallo,

    Ik zoek een nieuwe computermonitor van 22 of 23 inch die in de hoogte regelbaar is en met een kwalitatieve beeldweergave. De toepassingen die ik gebruik zijn vooral kantoortoepassingen.

    Belangrijk voor mij zijn een voldoende regelbaarheid in de hoogte en een scherp beeld met een scherpe letterweergave en natuurlijke kleurenweergave.

    Welke modellen komen hiervoor in aanmerking ?

    Mvg.

  • #2
    Re: Computermonitor 22-23 inch in hoogte regelbaar

    Zoals in zeer vele kantoren en scholen denk ik dan in eerste plaats aan een Dell.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Computermonitor 22-23 inch in hoogte regelbaar

      Oorspronkelijk geplaatst door chesini Bekijk bericht
      Hallo,

      Ik zoek een nieuwe computermonitor van 22 of 23 inch die in de hoogte regelbaar is en met een kwalitatieve beeldweergave. De toepassingen die ik gebruik zijn vooral kantoortoepassingen.

      Belangrijk voor mij zijn een voldoende regelbaarheid in de hoogte en een scherp beeld met een scherpe letterweergave en natuurlijke kleurenweergave.

      Welke modellen komen hiervoor in aanmerking ?

      Mvg.
      Voor deze doeleinden zal elke monitor aan je eisen voldoen
      De natuurlijke kleurweergave daarentegen is niet aan elke monitor gegeven
      Maar als ik lees dat deze moet dienen voor kantoortoepassingen maakt de kleurechtheid niet zoveel uit

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Computermonitor 22-23 inch in hoogte regelbaar

        De EIZO Flexscan is ietsje duurder dan de Dell Ultrasharp 24

        De hoogwaardige FlexScan Office LCD's combineren ergonomische en economische functies met een uitstekende beeldkwaliteit en duurzaamheid.


        prijs 300€ 5 jaar garantie
        23,8"
        140mm in hoogte verstelbaar
        35° kantelbaar
        345° draaibaar

        Comment


        • #5
          Re: Computermonitor 22-23 inch in hoogte regelbaar

          Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
          De EIZO Flexscan is ietsje duurder dan de Dell Ultrasharp 24

          De hoogwaardige FlexScan Office LCD's combineren ergonomische en economische functies met een uitstekende beeldkwaliteit en duurzaamheid.


          prijs 300€ 5 jaar garantie
          23,8"
          140mm in hoogte verstelbaar
          35° kantelbaar
          345° draaibaar
          Ik heb er lang zo een gehad, rustig flikkervrij beeld en laag energieverbruik.
          Homogeniteit van het scherm - nochtans een showroommodel van EIZO - vond ik matig.
          Mijn Coloredge CS2420 - nochtans een basismodel in deze reeks - is perfect op dat punt.
          Onafgezien van het feit dat dit een wide gamut monitor is - wat voor kantoortoepassingen niet nodig is en zelfs een paar nadelen heeft - vind ik het voor de 525 EUR die ik ervoor betaald heb in verhouding een veel beter scherm.
          De beste displays worden geselecteerd voor de duurdere toestellen, met een goedkopere reeks moet je geluk hebben bij alle merken.
          Last edited by palombian; 6 juli 2020, 21:33. Reden: zinswending

          Comment


          • #6
            Re: Computermonitor 22-23 inch in hoogte regelbaar

            Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
            Ik heb er lang zo een gehad, rustig flikkervrij beeld en laag energieverbruik.
            Het is al jaren geleden dat ik nog een scherm zien flikkeren heb ... het moet al erg zijn om dat op moderne schermen nog te kunnen vaststellen.
            Tijd van CRT was wat anders uiteraard. [emoji6]
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #7
              Re: Computermonitor 22-23 inch in hoogte regelbaar

              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Het is al jaren geleden dat ik nog een scherm zien flikkeren heb ... het moet al erg zijn om dat op moderne schermen nog te kunnen vaststellen.
              Tijd van CRT was wat anders uiteraard. [emoji6]
              Daar zou je nog van verschieten Freddy hoeveel schermen er niet flikkervrij zijn
              Het valt uiteraard minder op dan vroeger maar het probleem is er nog steeds bij goedkope schermen

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Re: Computermonitor 22-23 inch in hoogte regelbaar

                uiteindelijk de keuze gemaakt tussen Dell P2219H en HP Elitedisplay E223 en het is de HP geworden

                wat mij betreft een prima scherm

                mvg

                Comment

                Working...
                X