Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

van Explorer naar Edge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • van Explorer naar Edge

    Ik gebruik meestal Chrome op mijn laptop. Ik gebruik soms ook Explorer omdat daar nog al mijn favorieten zijn opgeslagen.
    Nu krijg ik regelmatig een popup van Microsoft dat voorstelt om naar Edge te upgraden. Dat zou ik eventueel wel doen, maar ben bang dat ik dan al mijn favorieten zou verliezen. Heeft er iemand ervaring met de upgrade van Explorer naar Edge en zijn de favorieten dan automatisch overgedragen of was je ze kwijt ?

  • #2
    Re: van Explorer naar Edge

    Hallo,

    Ik gebruik nu al enkele weken de nieuwe Edge ipv Chrome en die bevalt prima.
    Alle favorieten worden netjes meegenomen uit Chrome.
    Chrome blijft nog wel even staan omdat casten van daar uit naar de chromecast net wat eenvoudiger is.
    Maar de nieuwe Edge is nu wel de standaardbrowser.

    Jaja

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

    Comment


    • #3
      Re: van Explorer naar Edge

      Je kunt ook je favorieten vanuit Internet Explorer exporteren en vervolgens in Chrome importeren...

      Groet,

      Jan

      Comment


      • #4
        Re: van Explorer naar Edge

        Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
        Je kunt ook je favorieten vanuit Internet Explorer exporteren en vervolgens in Chrome importeren...

        Groet,

        Jan
        Dat is gebeurd bij de installatie van Chrome, maar ik vind ze daar niet meer terug.

        Comment


        • #5
          Re: van Explorer naar Edge

          Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
          Dat is gebeurd bij de installatie van Chrome, maar ik vind ze daar niet meer terug.
          Dit artikel beschrijft hoe u Internet Explorer-favorieten van een andere computer in uw Firefox-bladwijzers kunt importeren.

          Comment


          • #6
            Re: van Explorer naar Edge

            Bedankt, dat zal ik proberen.

            Comment


            • #7
              Re: van Explorer naar Edge

              Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
              Nu krijg ik regelmatig een popup van Microsoft dat voorstelt om naar Edge te upgraden. Dat zou ik eventueel wel doen, maar ben bang dat ik dan al mijn favorieten zou verliezen. Heeft er iemand ervaring met de upgrade van Explorer naar Edge en zijn de favorieten dan automatisch overgedragen of was je ze kwijt ?
              Edge wordt niet in de plaats van, maar naast de andere browsers geïnstalleerd.
              Met je eventuele reeds aanwezige browsers gebeurt er niets.
              Favorieten kan je importeren.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: van Explorer naar Edge

                FWIW ... ik heb die nieuwe versie van "Edge" al een tijdje (insider weet u wel ) .. sja, wat moet ik daar nu mee?
                Wat véééél erger is dat is de brakke upgrade naar build 2004, dat is pas een miskleum van formaat! Wat daar allemaal fout aan loopt weten ze bij MS schijnbaar zelf niet goed! Oppassen met een SSD, het standaard onderhoud schijnt effectief een defragmentatie te doen van de SSD's een niet enkel trim!

                Comment


                • #9
                  Re: van Explorer naar Edge

                  Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                  Ik gebruik nu al enkele weken de nieuwe Edge
                  Vermits Edge al sinds 2015 de ronde doet.... zo nieuw is die niet meer. Maar dat die nooit enige betekenis heeft gehad sindsdien zegt ook genoeg denk ik.

                  Comment


                  • #10
                    Re: van Explorer naar Edge

                    Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                    Vermits Edge al sinds 2015 de ronde doet.... zo nieuw is die niet meer. Maar dat die nooit enige betekenis heeft gehad sindsdien zegt ook genoeg denk ik.
                    Nu is het de “nieuwe” Edge. [emoji23][emoji23][emoji23]
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: van Explorer naar Edge

                      Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                      Vermits Edge al sinds 2015 de ronde doet.... zo nieuw is die niet meer. Maar dat die nooit enige betekenis heeft gehad sindsdien zegt ook genoeg denk ik.
                      We hebben het hier toch over de nieuwe Edge-Chromium toch?

                      Comment


                      • #12
                        Re: van Explorer naar Edge

                        Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                        We hebben het hier toch over de nieuwe Edge-Chromium toch?
                        Da's dus een beetje Microsoft-Chrome ipv Google-Chrome
                        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                        Comment


                        • #13
                          Re: van Explorer naar Edge

                          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                          Da's dus een beetje Microsoft-Chrome ipv Google-Chrome
                          Beter dan mercurochroom. [emoji23]
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: van Explorer naar Edge

                            Uiteraard gaat het over Chromium Edge ...

                            Jaja

                            Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
                            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                            Comment

                            Working...
                            X