Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand hier die Apple TV gebruikt ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Iemand hier die Apple TV gebruikt ?

    En wat zijn de werkelijke kosten hiervan, want dat is me niet zo duidelijk.

    Ben nu Netflix wat aan het proberen met prepaid kaartjes, maar ik kijk graag Franse films en deze met de echt grote Franse acteurs kan ik hier maar weinig op vinden: François Cluzet, Daniël Auteuil, Omar Sy, Juliette Binoche...

    Is dat bij Apple TV beter ?

    Thx !
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: Iemand hier die Apple TV gebruikt ?

    Bij netflix als je taal veranderd van Nederlands naar een andere taal krijg je iets meer films/series in die taal.
    Life is beautiful, take pictures to remember

    Comment


    • #3
      Re: Iemand hier die Apple TV gebruikt ?

      Heb een jaar gratis Apple TV gekregen bij een toestel, maar bijna alles wat ik wil zien is extra betalend ... ofwel huren voor een dag ofwel kopen voor een hoger bedrag.
      Er zijn ook optionele abo’s zo te zien, maar heb geen zin om daar nog extra bij te nemen.
      Bij Telenet is men ook al rap uitgekeken vind ik en voor de nieuwste films moet men ook nog bijbetalen.
      Van de drie vind ik Netflix nog het meeste bieden voor een aanvaardbare prijs.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: Iemand hier die Apple TV gebruikt ?

        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Heb een jaar gratis Apple TV gekregen bij een toestel, maar bijna alles wat ik wil zien is extra betalend ... ofwel huren voor een dag ofwel kopen voor een hoger bedrag.
        Er zijn ook optionele abo’s zo te zien, maar heb geen zin om daar nog extra bij te nemen.
        Bij Telenet is men ook al rap uitgekeken vind ik en voor de nieuwste films moet men ook nog bijbetalen.
        Van de drie vind ik Netflix nog het meeste bieden voor een aanvaardbare prijs.
        Ik heb het gevonden, Freddy:


        Samengevat

        Een abonnement op tv+ geeft je alleen toegang tot de Apple Original films en series en zijn te herkennen aan het tv+-logo. De TV-app is een hub voor meerdere streaming- en filmdiensten waardoor je ook betalende content ziet.

        We moeten toegeven dat de namen allemaal redelijk ongelukkig gekozen zijn: Apple TV+ kijken in de Apple TV-app op een Apple TV is niet meteen duidelijk. Ook lijkt het dat door Apple TV+ je de Apple TV-app opwaardeert, maar dat is, zoals je nu weet, niet zo.



        Uitleg waarom je moet betalen voor films en series binnen de Apple TV-app als je een abonnement hebt op Apple TV+.
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

        Comment

        Working...
        X