Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tijdens een wandeling...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Tijdens een wandeling...



    Hartelijk dank voor het kijken en de beoordeling

  • #2
    Re: Tijdens een wandeling...

    Mijn gedacht :
    belichting ok, scherpte ok, bg mocht iets zachter ... ik heb geen exif-viewer dus ik weet niet welk objectief en dan gekozen diafragma,
    compo: naar een diagonaal toewerken is niet slecht al moet het er niet vlak op zitten, in de natuur is alles ook variabel
    bovenaan wat krap in beeld gezien de andere ruimtes ...
    niet in landschapsformaat maar wel in portretformaat werken was waarschijnlijk beter en dan ging je haast automatisch bovenaan iets meer ruimte gelaten hebben
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Tijdens een wandeling...

      Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
      Mijn gedacht :
      belichting ok, scherpte ok, bg mocht iets zachter ... ik heb geen exif-viewer dus ik weet niet welk objectief en dan gekozen diafragma,
      compo: naar een diagonaal toewerken is niet slecht al moet het er niet vlak op zitten, in de natuur is alles ook variabel
      bovenaan wat krap in beeld gezien de andere ruimtes ...
      niet in landschapsformaat maar wel in portretformaat werken was waarschijnlijk beter en dan ging je haast automatisch bovenaan iets meer ruimte gelaten hebben
      Flickr zegt f/18 dat verklaart de wat drukke achtergrond. Ik ga zelden boven 7, en als ik het kan in 2.8 dan zal ik het doen in 2.8 :-)
      Als ik de exif info mag geloven was de wandeling 6 jaar geleden

      Comment


      • #4
        Re: Tijdens een wandeling...

        Een wandeling van 6 jaar geleden, F18 is teveel van het goede..

        Groeten,
        Raf
        Instagram

        Comment


        • #5
          Re: Tijdens een wandeling...

          Inderdaad, het is nog een opname uit mijn archief van 6 jaar geleden, toen de dieren nog spraken
          Mijn camera Canon EOS D50 begint een beetje van zijn pluimen te verliezen.
          Ik heb deze week een nieuw toestel gekocht, de Canon EOS 6D Mark II met het objectief EF100-400mm f/4.5-5.6L IS II USM.
          Voorlopig ben ik de handleiding (600 blz.) aan het doornemen om het toestel en het objectief goed te kennen.
          Daarna gaan we op pad om het in de praktijk om te zetten.

          Groetjes van Klik-foto

          Comment


          • #6
            Re: Tijdens een wandeling...

            Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
            Mijn gedacht :
            belichting ok, scherpte ok, bg mocht iets zachter ... ik heb geen exif-viewer dus ik weet niet welk objectief en dan gekozen diafragma,
            compo: naar een diagonaal toewerken is niet slecht al moet het er niet vlak op zitten, in de natuur is alles ook variabel
            bovenaan wat krap in beeld gezien de andere ruimtes ...
            niet in landschapsformaat maar wel in portretformaat werken was waarschijnlijk beter en dan ging je haast automatisch bovenaan iets meer ruimte gelaten hebben
            Ik volg Frans, de juiste analyse !

            Comment

            Working...
            X