Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Imst höhe

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Imst höhe

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Imst höhe

    Oogt frisser dan momenteel onder mijne kersenboom
    Ik zou hier voor iets minder voorgrond geopteerd hebben en de camera lichtjes naar links gedraaid hebben denk ik
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Imst höhe

      Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
      Ik zou hier voor iets minder voorgrond geopteerd hebben en de camera lichtjes naar links gedraaid hebben denk ik
      Ik denk hetzelfde, maar wel héél knap met die stuifsneeuw over de top, of is het juist een wolk die op de juiste plaats staat ?
      Vind het wel een hele mooie omzetting Raymond

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Imst höhe

        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        Ik denk hetzelfde, maar wel héél knap met die stuifsneeuw over de top, of is het juist een wolk die op de juiste plaats staat ?
        Vind het wel een hele mooie omzetting Raymond

        grts
        Sieg
        Ik volg
        Groeten Andre

        Comment


        • #5
          Re: Imst höhe

          Mooi al mag er van mij een paar centimeter van de onderkant af.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Imst höhe

            Ik dacht precies hetzelfde als mijn voorgangers: mooie foto, maar er mag wel een stukje van de voorgrond af.

            Comment


            • #7
              Re: Imst höhe

              Bij de eerste bezichting een door mens en dier verlaten desolaat landschap met een aparte licht/schaduw verhouding. Als je beter kijkt zie je de door mensen voeten vertrappeldde voorgrond met sneeeuw en veranderd het perspectief.
              http://www.smuttynose.nl

              Comment


              • #8
                Re: Imst höhe

                Het is zoals Olivetti zegt - deze foto vraagt om wat beter/langer te kijken om dingen te ontdekken. Mooi.
                Mvg Philip

                Comment


                • #9
                  Re: Imst höhe

                  Dank allemaal voor het schrijven wat altijd gewaardeerd wordt (uitgezonderd deze met kwetsuren).
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Imst höhe

                    Mooie stuifsneeuw als eyecatcher, maar ik vind hem iets te weinig contrast hebben voor een bw persoonlijk... misschien heeft de grote egale voorgrond daar mee te maken en doet een stukje eraf wel wat aan de algemene feel...
                    de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
                    Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

                    Comment


                    • #11
                      Re: Imst höhe

                      Mooi samenspel van de 2 zaken die de basis van de fotografie vormen : Licht en compositie.
                      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                      Vriendelijke groeten, Johan

                      Comment

                      Working...
                      X