Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Natuur in Slovenië...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Natuur in Slovenië...



    Hartelijk dank voor kijken en de eventuele reacties

  • #2
    Re: Natuur in Slovenië...

    Weer zo eng in het kader, dan is het echt moeilijk om een mooie belichting te krijgen.
    Hier zat volgens mijn bescheiden mening toch wat meer in.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Natuur in Slovenië...

      Moet bovenstaande toch wel volgen, zonde want ziet er een zeer mooie locatie uit

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Natuur in Slovenië...

        Hartelijk dank voor de reacties
        Het was inderdaad een mooie locatie.
        Ik had misschien niet zo dicht mogen inzoomen... en meer van de omgeving laten zien!

        Groetjes van Klik-foto

        Comment


        • #5
          Re: Natuur in Slovenië...

          In jouw fantasie is het alsof je er de omgeving nog wel bij ziet, daar blijft wat van hangen in je geheugen.
          Wij moeten het doen met wat hier nu staat als beeld en wij missen dat stuk omgeving, ik toch
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Natuur in Slovenië...

            Mooie plek , waar waarschijnlijk meer uit was te halen.
            De belichting was al genoemd, maar mijn pupillen staan aan beide uiteinden in mijn ogen, door de 2 witte waterstralen.
            Waarschijnlijk was je overweldigd door de schoonheid, en wilde je alles op de foto zetten. Je had meer rust in de foto's te gekregen, door bijv. maar een waterval te fotograferen.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment

            Working...
            X