Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D70s aan PC hangen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon D70s aan PC hangen

    Wij maken meubels. Vele jaren geleden heb ik een flitser set geërfd bij een overname en heb er toen een studio mee opgezet om onze meubels te kunnen fotograferen. Dat lukte goed toen.

    Ondertussen is er een verhuis geweest en is alles voor zo'n 8 jaar in de koffers verdwenen.

    Nu heb ik (eindelijk) terug een plekje gekregen en heb alles opgesteld. De batterij van de elinchrom receiver doet wat onnozel, maar voor de rest lukt zowat alles, alleen de communicatie van het fototoestel met de laptop krijg ik niet meer werkende.

    Vroeger had ik een laptop naast mij staan en moest de nikon in USB op PTP ingesteld staan. Ik kon toen elke foto onmiddellijk op de laptop beoordelen en eventueel instellingen aan de flitsers of nikon aanpassen.

    Ik heb de software van deze pagina:

    gedownload en geïnstalleerd, maar op geen enkele manier kan ik de foto's bekijken op een PC
    Als ik het fototoestel instel op Mass Storage dan kan ik geen foto's nemen en toch herkent de PC (met win10) het fototoestel niet.

    Ik weet dat het een oud toestel is, maar het doet verder wel wat het moet doen.

    Iemand een idee wat ik meer zou kunnen doen?
Working...
X