Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

moon over Niel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] moon over Niel

    nog eentje van de Nielse putten, in het blauwe uurtje ditmaal...
    de zeer donkere partij was geen echte keuze, maar de foto werd verpest door heel lelijke containers en andere voorwerpen aan de waterrand (geen beginnen aan wegwerken) dus vandaar de nogal diepzwarte rand...





    alle reacties welkom, alvast bedankt voor het kijken!
    de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
    Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

  • #2
    Re: moon over Niel

    Hele mooie kleuren Steve, vind de donkere silhouetten hier wel passen
    Ik weet niet of ik de volledige spiegeling hier een meerwaarde vind

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: moon over Niel

      Mooie kleuren. Altijd de moeite waard om te blijven als de zon al onder is, of nog moet komen.
      Is de weerspiegeling van de maan gezonken ?
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: moon over Niel

        Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
        Is de weerspiegeling van de maan gezonken ?
        you got me there Johan, de maan stond op een oninteressante plek vlak tegen de bovenkant van de foto, heb die dus verplaatst, maar de spiegeling los over het hoofd gezien, een beginnersfout...
        doet me pijn aan de ogen nu ik er zo naar kijk, de UP kan niet anders dan volgen
        altijd scherp blijven is de boodschap
        de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
        Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

        Comment


        • #5
          Re: moon over Niel

          Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
          ....
          Ik weet niet of ik de volledige spiegeling hier een meerwaarde vind
          Ook mijn gedacht.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: moon over Niel

            Tweedelige foto, enig doortekening hoeft voor mij in deze context niet.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: moon over Niel

              Mooie foto, spijtig dat de bomen in het midden wat te donker zijn, ik zou de schaduwen wat optrekken
              http://www.photo-patricske.be
              Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

              Comment


              • #8
                Re: moon over Niel

                Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
                Mooie foto, spijtig dat de bomen in het midden wat te donker zijn, ik zou de schaduwen wat optrekken
                hey patrickske, zie mijn commentaar bij de foto, geen optie want heel lelijke vormen in de schaduwen
                de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
                Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

                Comment

                Working...
                X