Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zwammen??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zwammen??

    Wie is er voorstander om een aparte forumrubriek te maken voor zwammen fotos?

    U weet wel paddestoelen, schimmels, champignionnetjes, boleeten, elfenbankjes, ... enz.

    -
    Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

  • #2
    Re: Zwammen??

    Oorspronkelijk geplaatst door BPVST
    Wie is er voorstander om een aparte forumrubriek te maken voor zwammen fotos?

    U weet wel paddestoelen, schimmels, champignionnetjes, boleeten, elfenbankjes, ... enz.

    -
    Zwammen is ook een werkwoord, niet??? Ik was al geïnteresseerd, maar nu ik verder lees...

    Comment


    • #3
      Re: Zwammen??

      Dan kunnen ze beter seizoensgebonden rubrieken maken, want binnenkort komen weer de eerste sneeuwfoto's .

      Het is gewoon de tijd van het jaar, dat er veel paddestoelen te zien zijn, in het voorjaar zijn het de bloemetjes. Ik heb hier zelf ook al foto's van bloemen, paddestoelen en sneeuw gepost, maar als ze voor alle onderwerpen een aparte rubriek moeten maken, dan zal het wel een doolhof worden.

      Er is wel eens sprake van geweest dat ze "Showcase" gingen opsplitsen, maar voorlopig zijn ze daar nog niet aan begonnen. Het is nu zo dat bepaalde foto's heel snel op de tweede pagina (of nog verder) terechtkomen zonder dat de geïnteresseerden er naar hebben kunnen kijken.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: Zwammen??

        Mijn vraag was eerder te begrijpen als zijnde een overdosis aan zwammen en paddestoelen. Maar het is zoals Black Bandit aangeeft, er zijn nu eenmaal seizoensgebonden fotos. En nu is het dus paddestoelentijd.
        Wanneer zou het modellentijd zijn? (Oei, nu ben ik aan het "zwammen" hé)
        Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

        Comment


        • #5
          Re: Zwammen??

          Da's nogal duidelijk, mijn kindertjes ( AU! ahum, sorry, Kinderen, 14 en 16.. je moet tegenwoordig voorzichtig zijn he..) zitten op n'n ferme zwemclub, en ik toch zeker op n'n echte zwamclub?
          Ja, onder het mom van fotokes trekken, hè, maar wie let daar nog op...

          maar goed, wanneer komt de CREW met de voorstellen tot herindeling in sub-groepen?
          Groets, Gerhard
          Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

          Comment

          Working...
          X