Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ik geef het op

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ik geef het op

    zit hier al gedurende een hele tijd op dit forum en ben nog niet in staat om een foto gepost te krijgen
    heb ooit de werkwijze eens uitgeprint(van op het oude forum)maar dat is zoek geraakt
    heb ook al van alles geprobeerd maar noppes.
    ben ook geen computerfanaat.

    VRAAG:is er soms iemand in de buurt van maasmechelen die mij hier thuis zou kunnen helpen?

    gr.sloefke
    gr, eb

  • #2
    Re: ik geef het op

    Zet de foto online bij www.imageshack.us , dat is vrij gemakkelijk, en kopier dan de bovenste link (er is keuze tussen verschillende soorten links, maar het is de bovenste die hier werkt).

    (Klik bij die website op "bladeren", en dan kies je op je eigen pc de foto die verstuurd moet worden. Als je de juiste foto hebt aangeduid (dubbelklik op de foto), dan klik je daarna op "Host It". Dan wordt je foto naar Imageshsack verstuurd, en even later krijg je dan de link.)

    En dan plakt ge die link gewoon in een topic. Meer werk is het niet.
    Zorg er wel voor dat de foto eerst het juiste formaat heeft, maximum 900x600, 600x900, of 600x600 pixels voor een vierkante foto, en de compressie van die foto moet zodanig zijn dat de foto niet meer dan 200Kb is.
    Last edited by Black B@ndit; 1 november 2004, 19:43.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: ik geef het op

      Je kan naar hartelust tests posten in het "Test Forum", dus je hoeft geen schrik te hebben om eea uit te proberen.
      De tekst van BB hierboven moet jou toch al een eind op weg helpen!
      Anders nog even de stickies bij SC raadplegen, want ik dacht dat daar ook een uitgebreide uitleg over het linken van foto's instaat?!
      MSM is voor de meeste members wellicht net wat te ver uit de buurt?

      EDIT:
      De uitleg over het linken van foto's staat in BMF (beoordeel mijn foto). En ik ben er zeker van dat je Plofkop en Lex een PM mag sturen voor meer uitleg, nietwaar MODS?
      Last edited by pcwiet; 1 november 2004, 19:55.

      Comment


      • #4
        Re: ik geef het op

        Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
        Zet de foto online bij www.imageshack.us , dat is vrij gemakkelijk, en kopier dan de bovenste link (er is keuze tussen verschillende soorten links, maar het is de bovenste die hier werkt).

        (Klik bij die website op "bladeren", en dan kies je op je eigen pc de foto die verstuurd moet worden. Als je de juiste foto hebt aangeduid (dubbelklik op de foto), dan klik je daarna op "Host It". Dan wordt je foto naar Imageshsack verstuurd, en even later krijg je dan de link.)

        En dan plakt ge die link gewoon in een topic. Meer werk is het niet.
        Zorg er wel voor dat de foto eerst het juiste formaat heeft, maximum 900x600, 600x900, of 600x600 pixels voor een vierkante foto, en de compressie van die foto moet zodanig zijn dat de foto niet meer dan 200Kb is.
        ok bedankt zal dat maar eens gaan uitproberen hopelijk kom ikergens terecht
        maar vandaag niet meer.
        sloefke
        gr, eb

        Comment


        • #5
          Re: ik geef het op

          Oorspronkelijk geplaatst door pcwiet
          Je kan naar hartelust tests posten in het "Test Forum", dus je hoeft geen schrik te hebben om eea uit te proberen.
          De tekst van BB hierboven moet jou toch al een eind op weg helpen!
          Anders nog even de stickies bij SC raadplegen, want ik dacht dat daar ook een uitgebreide uitleg over het linken van foto's instaat?!
          MSM is voor de meeste members wellicht net wat te ver uit de buurt?

          EDIT:
          De uitleg over het linken van foto's staat in BMF (beoordeel mijn foto). En ik ben er zeker van dat je Plofkop en Lex een PM mag sturen voor meer uitleg, nietwaar MODS?
          bedank ook pcwiet ga dat ook opzoeken.
          gr.sloefke
          gr, eb

          Comment


          • #6
            Re: ik geef het op

            Pm me je adres maar, kom wel regelmatig in Maasmechelen als 't nodig is
            Peter

            http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
            http://www.photoblog.be/peterwarson

            Comment


            • #7
              Re: ik geef het op

              Ik ben van Maasmechelen. Laat maar iets weten mocht het nog nodig zijn.
              http://www.myricreaties.be

              Comment


              • #8
                Re: ik geef het op

                Oorspronkelijk geplaatst door Rikkie
                Ik ben van Maasmechelen. Laat maar iets weten mocht het nog nodig zijn.
                ik zal vanavond eens proberen,moest ik er niet aan uitkomen laat ik iets weten
                (laat zowiezo iets weten)bedank alvast.

                sloefke
                gr, eb

                Comment


                • #9
                  Re: ik geef het op

                  Oorspronkelijk geplaatst door Peter1
                  Pm me je adres maar, kom wel regelmatig in Maasmechelen als 't nodig is
                  sorry had jou mail over het hoofd gezien,alle we zijn al met drie van msm.
                  ikzal jou ook op de hoogte houden
                  bedankt ook al op voorhand.
                  sloefke
                  gr, eb

                  Comment


                  • #10
                    Re: ik geef het op

                    Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
                    Zet de foto online bij www.imageshack.us , dat is vrij gemakkelijk, en kopier dan de bovenste link (er is keuze tussen verschillende soorten links, maar het is de bovenste die hier werkt).

                    (Klik bij die website op "bladeren", en dan kies je op je eigen pc de foto die verstuurd moet worden. Als je de juiste foto hebt aangeduid (dubbelklik op de foto), dan klik je daarna op "Host It". Dan wordt je foto naar Imageshsack verstuurd, en even later krijg je dan de link.)

                    En dan plakt ge die link gewoon in een topic. Meer werk is het niet.
                    Zorg er wel voor dat de foto eerst het juiste formaat heeft, maximum 900x600, 600x900, of 600x600 pixels voor een vierkante foto, en de compressie van die foto moet zodanig zijn dat de foto niet meer dan 200Kb is.
                    gebruik hem nu ook,en het werkt heel makkelijk;èèn nadeel heb ik ondervonden als je je foto weghaalt,is hij ook van alle site,s weg waar je hem hebt gebruikt.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: ik geef het op

                      Oorspronkelijk geplaatst door bouk
                      gebruik hem nu ook,en het werkt heel makkelijk;èèn nadeel heb ik ondervonden als je je foto weghaalt,is hij ook van alle site,s weg waar je hem hebt gebruikt.
                      grt,bouk.
                      Klopt , maar je moet dan ook de link(s) weghalen en niet de foto.
                      Hombre

                      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                      Comment

                      Working...
                      X