Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijs oke?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Prijs oke?

    Ben in onderhandeling met iemand over een Canon EF 4,0/300 L IS USM . 840 euro voor een 2 jaar oud objectief die weinig gebruikt is. Vinden jullie dat een nette prijs? Toch nog even navragen, aangezien het een behoorlijke investering is.

  • #2
    Re: Prijs oke?

    Die prijs is zeker niet te hoog, ik heb een op paar "bekende" websites de nieuwprijs opgezocht, en de goedkoopste levert die voor 1189 euro (+ verzending).
    En, als een "L"-lens in goede staat is, dan verliest die niet echt veel van zijn waarde. Dus is 840 euro zeker niet
    teveel.


    Correctie, ik zie dat het een IS lens is (ik had eerst niet goed gekeken ), en die kost nieuw 1448 euro. Dan is die tweedehandse gewoon een koopje .
    Last edited by Black B@ndit; 1 november 2004, 17:44.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Prijs oke?

      Voor een objectief in goede staat en met IS is dit zeker een fatsoenlijke prijs te noemen.

      Edit: eerst een uur geen reacties en dan met twee tergelijkertijd
      Edit 2: @BlackBandit: dacht ik ook al, op de tweedehandssites is er een richtprijs van €1177 voor een lens in perfecte staat.
      Last edited by Hombre; 1 november 2004, 17:48.
      Hombre

      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

      Comment


      • #4
        Re: Prijs oke?

        Ter informatie:bij Corné kost ze €1250, nieuw.

        Hubert
        Hubert

        Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

        Comment


        • #5
          Re: Prijs oke?

          ARG , had de lens op Ebay.de zien staan. Was tot 3 minuten voordat de aanbieding afliep de hoogste bieder. Geloof het of niet, maar ik was niet de enige die zijn zinnen op de lens had gezet. Was iemand zo leuk om nog even over mijn bod heen te gaan. Als een gek probeerde ik eroverheen te bieden, maar mijn 'rivaal' had het automatisch overbieden ingesteld, huil.. Naja, heb in iedergeval wel nog de prijs voor hem een beetje opgevoerd . Als jullie dus ergens een 2de hands 300/f4 L IS USM zien staan: Let me know.
          Last edited by kreefie; 3 november 2004, 19:01.

          Comment

          Working...
          X