Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Covid helden 04

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Covid helden 04

    Ik ben momenteel met het vervolg op mijn serie bezig die niet meer in de studio is opgenomen (eigenlijk geïmproviseerde studio in de woonkamers van de modellen). Ik ga dus nu mijn laatste 3 foto's van deze kleine serie posten en verder werken aan het vervolg.

    Vandaag dus als eerste, keukenpersoneel in ziekenhuizen. Mensen waar we nooit over spreken maar die ook dagelijks aanwezig zijn, in risicovolle situaties werken en die nooit geen steun krijgen omdat ze niet onmiddellijk in fysiek contact staan met de patiënten.

    Als tweede het rode kruis, die ingeschakeld is om covid-patiënten te vervoeren van de ene dienst naar de andere binnen het ziekenhuis.

    En als laatste een verzorgster in een centrum voor gehandicapten. Zij moet zich niet enkel bezig houden met haar patiënten maar tevens met de families die niet altijd de beperkingen binnen deze duistere tijden begrijpen en dus vaak gefrustreerd zijn. Sommigen hebben hier geen andere manier om te communiceren dan fysiek contact, die uiteraard momenteel niet meer mogelijk is. Dus zowel voor de patiënten, hun families en het personeel, zeer moeilijke tijden.





    Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

  • #2
    Re: Covid helden 04

    Zeer knap wederom.

    Comment


    • #3
      Re: Covid helden 04

      Ik denk dat deze mensen blij zullen zijn dat ze op deze manier in beeld genomen worden.

      Comment


      • #4
        Re: Covid helden 04

        Knappe reeks.
        https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

        Comment

        Working...
        X