Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kraan

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kraan

    Al lang niets meer geplaatst en weet niet of de grote juist is? Foto gemaakt met iPhone
    Bij mij is de foto 1366 x 1024 maar na ik de url er bij plaats (ImgBB) gaat er iets mis denk?
    Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

  • #2
    Re: Kraan

    yep het is 640x480 geworden... denk dat je moet kijken of je een formaat kunt kiezen voor de shared link

    BB code groot -> te groot om mee te linken naar BD

    BB code medium -> 640x480


    directe link, dit is wel, alleen is de afbeelding 2048x1365 en dat is uiteraard te groot....


    dan zal je dus moeten zorgen dat je binnen de aangegeven maten van BD je beelden op imgbb plaatst, dan kan je de directe link gebruiken
    Last edited by in2lapland; 12 mei 2020, 15:52.

    Comment


    • #3
      Re: Kraan

      Hmm, eigenaardig dat deze verkleind wordt
      Ook eens proberen hieronder



      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Kraan

        Blijkbaar toch gelukt om originele grootte te delen, even de uitleg hieronder hoe ik het gedaan heb

        Onder je foto zie je een icoontje staan naast Waardeer en Delen
        Als je op dat icoontje klikt dan opent de opname zich in een nieuw tabblad
        Het adres van het tablad kopieer je
        Dan open je hier het venster in je nieuw aangemaakt topic "voeg beeld toe"
        Daar plak je de gekopieerde url in en klaar

        Hopelijk wat duidelijk, indien niet vraag maar

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Kraan

          Bedankt voor de info.
          Waardeer en Delen zie ik niet direct staan, straks eens goed kijken.
          Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

          Comment


          • #6
            Re: Kraan

            Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk bericht
            Bedankt voor de info.
            Waardeer en Delen zie ik niet direct staan, straks eens goed kijken.
            In het Engels misschien?

            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: Kraan

              Dat is de verkeerde Share button.... dat is een share die je direct leidt naar populaire apps als fb, twitter, blogger,....



              Ga met je muis over de afbeelding waarvan je de insluitcode wilt hebben... je krijgt rechts een balkje met wat opties de 2de van boven zal je leiden naar een selectie scherm waar je onder links de directe link kan aanklikken, dan is het de link kopiëren en via voeg beeld toe op BD + plakken moet het dan lukken...


              Last edited by in2lapland; 13 mei 2020, 05:30.

              Comment


              • #8
                Re: Kraan

                Zo te zien krijg je oplossingen genoeg en zou het dus moeten lukken
                Daarentegen wat in2lapland hier laat zien dat krijg ik totaal niet te zien op mijn scherm
                Eigenaardig

                grts
                Sieg
                Last edited by Sieg; 13 mei 2020, 11:52.
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment


                • #9
                  Re: Kraan

                  Ik ook niet (Mac, verschillende browsers geprobeerd); maar kan dan weer met rechtermuisknop op foto 'Copy address image' kiezen, en dat werkt ook.
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kraan

                    ik gebruik w10 met laatste versie van chrome

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kraan

                      Mac: Safari en Chrome. Muis over foto: geen extra icoontjes rechts. Muis rechterklik op foto: dropdown menu met copy address.
                      Dus duidelijk een ander gedrag naargelang het platform.
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Kraan

                        Oorspronkelijk geplaatst door in2lapland Bekijk bericht
                        ik gebruik w10 met laatste versie van chrome
                        Hier ook W10, maar ik krijg dat niet te zien, niet met Chrome, niet met Firefox, niet met Safari en ook niet met Edge
                        Héél eigenaardig toch ?
                        of ben jij mss ingelogd bij die hostsite ?

                        grts
                        Sieg
                        Voor meer foto's ; www.sieg.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Kraan

                          Ja ik ben ingelogd

                          Comment


                          • #14
                            Re: Kraan

                            Aha, ik niet want ik heb daar (nog) geen account. Maar dat zal wellicht het verschil geven, al hoef ik niet ingelogd te zijn om een link te pakken te krijgen.
                            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                            Comment


                            • #15
                              Re: Kraan

                              Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                              Aha, ik niet want ik heb daar (nog) geen account. Maar dat zal wellicht het verschil geven, al hoef ik niet ingelogd te zijn om een link te pakken te krijgen.
                              Zelfde hier en dat zal inderdaad het verschil zijn dan
                              Maar zoals Les reeds aangaf hoef je niet in te loggen om de opname te linken

                              grts
                              Sieg
                              Voor meer foto's ; www.sieg.be

                              Comment

                              Working...
                              X