Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tram 3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Tram 3

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Tram 3

    Door de bewerking lijkt het wel een H.S.T. (hoge snelheidstram). De donkere lijnen accentueren daarbij de actie. Deze vind ik wel knap gedaan. Ik zeg wel degelijk "deze" omdat ik je andere, recente werk minder kan smaken, maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke goesting en doet niks af aan je werk Raymond.

    Comment


    • #3
      Re: Tram 3

      Leuk dynamiek ingestopt maar zelfs de gebouwen hangen er wat scheef van ...

      Bij ons is die al een tetteke voorbij hé
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Tram 3

        Oorspronkelijk geplaatst door comic Bekijk bericht
        Door de bewerking lijkt het wel een H.S.T. (hoge snelheidstram). De donkere lijnen accentueren daarbij de actie. Deze vind ik wel knap gedaan. Ik zeg wel degelijk "deze" omdat ik je andere, recente werk minder kan smaken, maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke goesting en doet niks af aan je werk Raymond.
        Ze razen daar inderdaad (volgens mij gevaarlijke manier) door de straten Eddy en heb dit willen benadrukken. En goesting is koop zeggen ze dan en denk dat iedereen daarvoor in aanmerking komt ! Geen probleem en bedankt.

        Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
        Leuk dynamiek ingestopt maar zelfs de gebouwen hangen er wat scheef van ...

        Bij ons is die al een tetteke voorbij hé
        Ja Frans als ze de trams behouden hadden stonden we nu minder stil op straat. Die huizen bewegen mee met de zucht hé Frans.
        Thanks voor je reactie.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Tram 3

          Knappe bewerking, de snelheid zit er goed in.
          Groeten Andre

          Comment


          • #6
            Re: Tram 3

            Geslaagde omzetting bij deze foto. De boodschap komt over, en het is nog mooi ook.
            https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

            Comment

            Working...
            X