Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rotselaar

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Rotselaar

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Rotselaar

    Zou niet weten hoe eraan te beginnen om tot zo een resultaat te komen
    Dus op dat punt zeker mooi gedaan

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Rotselaar

      mooi maar ik mis toch het echte foto effect.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Rotselaar

        Ik vind deze vorm van afwerken wel mooi, maar in deze mis ik dan toch wat detail in de bruine massa die dwars door het beeld loopt. Het gras, de bomen en het kerkje doen het heel goed in deze afwerking.
        https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

        Comment


        • #5
          Re: Rotselaar

          Je zou denken dat het een foto van een pasteltekening is. Maar zal wel met een of ander bewerkingsprogramma gedaan zijn. Mooi resultaat in elk geval.

          Comment


          • #6
            Re: Rotselaar

            Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
            Je zou denken dat het een foto van een pasteltekening is. Maar zal wel met een of ander bewerkingsprogramma gedaan zijn. Mooi resultaat in elk geval.
            Ik ben dus al een tijd in andere genres bezig, de werkelijkheid wat beu doch de interesse blijft. Grafisch in kleur of zwart-wit vind ik het meest fascinerend.
            Dank voor de belangstelling en schrijven.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Rotselaar

              Vind de stijl wel tof, maar in deze vind ik de middenste rotspartij iets te prominent aanwezig, waardoor de rest te weinig aandacht krijgt naar mijn gevoel...
              de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
              Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

              Comment


              • #8
                Re: Rotselaar

                Ik ben eerder een natuurlijke, ik heb dergelijke dingen ooit gedaan maar ik heb die paden toen snel terug verlaten in de gevallen waar het eigenlijk het met natuur te maken had
                Maar in ieders hoofd zitten ook weer andere kronkels hé
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment


                • #9
                  Re: Rotselaar

                  Ongetwijfeld heel mooi om zoiets te maken, (en dat is het ook zeker) maar ik zie toch ook liever een realistischer beeld.
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                  Vriendelijke groeten, Johan

                  Comment

                  Working...
                  X