Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blueagress

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Blueagress

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Blueagress

    Leuk probeersel en is ook scherp, maar helaas op de tong in plaats van op het oog - verder proberen dus, zou ik zeggen. Ik zie ook heel vreemde vlekken in je foto, heb je de foto erg bewerkt of wat is dit?

    Grt, Ingrid.
    Ingrid Vekemans Photography
    Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
    http://www.ingridvekemans.com

    Comment


    • #3
      Re: Blueagress

      Leuk gedaan maar niet zo mijn ding dat spelen met de zoom tijdens het maken van de opname of in pp
      Ik krijg er altijd wat koppijn van als ik naar zulke beelden kijk, zal wel aan mij liggen hoor Raymond

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Blueagress

        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        Leuk gedaan maar niet zo mijn ding dat spelen met de zoom tijdens het maken van de opname of in pp
        Ik krijg er altijd wat koppijn van als ik naar zulke beelden kijk, zal wel aan mij liggen hoor Raymond

        grts
        Sieg
        Die "koppijn" Sieg dat zal sowieso jouw probleem zijn evenzo je oprechte opmerking. De hond was speels maar het uiterlijke had iets agressiefs en vanuit die visie het zoomeffect gebruikt om deze te accentueren. Het zoomen komt soms voor in mijn foto's Sieg doch zelden. De titel verwijst naar zijn blauw oog - het andere is grijs, heel apart.
        @Ingrid : Het is beter op het oog, helaas hier dus niet, of dit de kijker stoort maakt deze zelf uit. Wat je bedoelt met vreemde vlekken weet ik niet want alles is normaal uit de omgeving en ik merk ze toch niet op, kan door het zoomen een valse indruk geven verder geen bewerking.
        Allebei dank voor de commentaren.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Blueagress

          Ziet er inderdaad een agressief beest uit. Ik zou hem niet graag naar mij zien springen. Die agressie komt goed over door dat zoomeffect al had de foto nog beter geweest met de kop scherp denk ik. Ook wat meer ruimte in de looprichting misschien, tenzij het de bedoeling is het gevoel te geven hem uit de foto te laten springen.
          grts,
          Raf.

          Comment


          • #6
            Re: Blueagress

            Een heel braaf hondje (neem ik aan), hier stoer geportretteerd.
            Dat zoomeffect heb ik in analoge tijden ook af en toe met succes gebruikt. Met een schuifzoom ging dat volgens mij vlotter dan met een draaizoom.
            Heb je dit tijdens de opname, of achteraf op je pc gedaan? In ieder geval leuk om dit nog eens te zien.
            Luc

            Comment

            Working...
            X