Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De tijd bleef stille staan...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] De tijd bleef stille staan...


  • #2
    Re: De tijd bleef stille staan...

    Een detail uit de boerderijschouw die je eerder postte ? Ik zie nog de rode zijkant van de schouw.
    Is wel mooi, er zit trouwens nog een mooie 'blank' (of hoe zeg/schrijf je dat ?) op dat keteltje.
    Volgens mij is dit niet het gewone, aluminium keteltje maar eentje met email afgewerkt.

    Ik veronderstel dat dit een HDR opname is ? Goed bewerkt en in beeld gebracht, althans volgens mij :-)

    Comment


    • #3
      Re: De tijd bleef stille staan...

      3 Verschillende vlakken vullen het beeld met een hoofdonderwerp uit vroegere jaren en toch nog niet heel lang geleden, zelfs het vuur heeft er de brui aan gegeven doch de kleine takjes zijn klaar voor nieuwe actie. Goede inhoud Eddy
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: De tijd bleef stille staan...

        Mooi detail uit de vorige foto.
        https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

        Comment


        • #5
          Re: De tijd bleef stille staan...

          Oorspronkelijk geplaatst door Hans.De.Smaele Bekijk bericht
          Een detail uit de boerderijschouw die je eerder postte ? Ik zie nog de rode zijkant van de schouw.
          Is wel mooi, er zit trouwens nog een mooie 'blank' (of hoe zeg/schrijf je dat ?) op dat keteltje.
          Volgens mij is dit niet het gewone, aluminium keteltje maar eentje met email afgewerkt.

          Ik veronderstel dat dit een HDR opname is ? Goed bewerkt en in beeld gebracht, althans volgens mij :-)
          Dag Hans , inderdaad ook een foto uit een klein reeksje opgenomen met een compact camera. Het is geen HDR.Dank voor de leuke comments !

          Comment

          Working...
          X