Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Applecake

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Applecake

    Groetjes Katrien
    Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

  • #2
    Re: Applecake

    Ziet er mooi en lekker uit
    Ik heb al meteen zin in zo'n stukje ... een blauwe bes en een goede thee achteraf sla ik ook niet af
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Applecake

      Met het standpunt van bovenaf heb ik het wat moeilijk en de roestplaat ontneemt me de aantrekkelijkheid tot het onderwerp en hierdoor ook de eetlust die dergelijke voorwerpen zouden moeten oproepen. Ben nu heel streng geweest katrien, food-fotografie (zoals ze dat nu noemen) heb ik bij een beroeps nog meegemaakt en vandaar deze beoordeling. Nochtans zijn afwijkingen aanbevolen zeker in de compo, dus neem mijn praatjes hier maar voor wat ze zijn doe mijn best en ben eerlijk in mijn gevoelens !
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Applecake

        @G.R. Raymond ik waardeer dit ten stelligste, uit commentaren moet men leren of deze nu positief of negatief zijn.....en ze leren aanvaarden
        zo kan je ook het beste uit jezelf halen, nooit te oud om te leren

        @Frakske .....zou zeggen laat het je smaken maar deze zijn al veroberd
        Groetjes Katrien
        Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

        Comment


        • #5
          Re: Applecake

          doet me goesting krijgen. Voor mij niks mis met standpunt en achtergrond alleen zou ik het misschien iets krapper gekaderd hebben.
          Albums
          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

          Comment


          • #6
            Re: Applecake

            akn zomaar gepresenteerd worden in het betere restaurant wat mij betreft qua food-compo, heb er ook zin van gekregen
            de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
            Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

            Comment


            • #7
              Re: Applecake

              ik ken er niks van maar volg ergens Raymond zijn uiteenzetting wel...

              Groetjes
              Freddy
              https://fredor2.wixsite.com/my-site

              Comment


              • #8
                Re: Applecake

                Ik krijg er honger van, dus opdracht geslaagd. Mooi beeld.
                https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

                Comment


                • #9
                  Re: Applecake

                  Dikke merci voor de leuke reacties.
                  Groetjes Katrien
                  Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

                  Comment

                  Working...
                  X