Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Falco Biarmicus

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Falco Biarmicus

    Last edited by crosser; 1 mei 2020, 08:04.

  • #2
    Re: Falco Biarmicus

    Knap beeld, leuk als je zo'n buurman hebt
    Ideaal om te oefenen om daarna in de vrije natuur aan de slag te kunnen gaan
    Wel een wat eigenaardige achtergrond en beweging in de vleugel

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Falco Biarmicus

      De scherpte op de goede plaats....pff...weer zo nen moeilijke...mooi gedaan...bedank je buurman....

      Groetjes
      Freddy
      https://fredor2.wixsite.com/my-site

      Comment


      • #4
        Re: Falco Biarmicus

        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        Knap beeld, leuk als je zo'n buurman hebt
        Ideaal om te oefenen om daarna in de vrije natuur aan de slag te kunnen gaan
        Wel een wat eigenaardige achtergrond en beweging in de vleugel

        grts
        Sieg
        sieg,

        de eigenaardige beweging in de vleugel heb ik aangepast en wat betreft de achtergrond waren de struiken met gele en lichtgroene bladeren die vooraan in het bos stonden.

        Comment


        • #5
          Re: Falco Biarmicus

          Oorspronkelijk geplaatst door crosser Bekijk bericht
          sieg,

          de eigenaardige beweging in de vleugel heb ik aangepast en wat betreft de achtergrond waren de struiken met gele en lichtgroene bladeren die vooraan in het bos stonden.


          Wat de achtergrond betreft had ik het meer over de bokeh die ik wat apart vind, met welke toestel en lens is deze gemaakt ?

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Falco Biarmicus

            Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht


            Wat de achtergrond betreft had ik het meer over de bokeh die ik wat apart vind, met welke toestel en lens is deze gemaakt ?

            grts
            Sieg
            Sieg,

            Normaal werk ik met een canon 1DX markII ,maar om vogels in de vlucht gebruik ik mijn canon 7D(crop) als lens had ik mijn vaste 300 mm 2.8 en converter 1.4 gebruikt.
            Heb ook nog een vaste 600mm maar die is iets te zwaar om uit de hand te fotograferen.

            Comment


            • #7
              Re: Falco Biarmicus

              Oorspronkelijk geplaatst door crosser Bekijk bericht
              Sieg,

              Normaal werk ik met een canon 1DX markII ,maar om vogels in de vlucht gebruik ik mijn canon 7D(crop) als lens had ik mijn vaste 300 mm 2.8 en converter 1.4 gebruikt.
              Heb ook nog een vaste 600mm maar die is iets te zwaar om uit de hand te fotograferen.
              Bedankt voor de info, dan zal het toch puur aan de aanwezige achtergrond gelegen hebben vermoed ik

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Re: Falco Biarmicus

                Zo een buurman mag dan wel handig en leuk zijn (zou dat ook wel willen), maar hoe je het draait of keert, je moet het toch nog maar doen hoor!
                Vind ik hoe dan ook knap.
                "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

                Comment

                Working...
                X