Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

3 op een rij

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] 3 op een rij


    Een stileventje met wat kersenbloempjes

    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

  • #2
    Re: 3 op een rij

    Goede opstelling met mooie lichtspeling, een aangenaam stilleven
    De kersen is een ander probleem
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: 3 op een rij

      Knap stilleven !!

      Comment


      • #4
        Re: 3 op een rij

        Knap in beeld gezet.
        groetjes, moniq (BD1321BE)

        A picture paints a thousand words

        Comment


        • #5
          Re: 3 op een rij

          Staan mooi in beeld, knap scherpteverloop
          Groeten Andre

          Comment


          • #6
            Re: 3 op een rij

            Mooi samenspel en verloop!

            Comment


            • #7
              Re: 3 op een rij

              Een héél mooi trio.....prachtig in beeld gebracht!
              Groetjes Katrien
              Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

              Comment


              • #8
                Re: 3 op een rij

                heeel mooi gespeeld met scherptediepte hier, mooie kleuren van bloem en blad ook!!!
                vind 1 dingetje spijtig, en dat is de donkere achtergrond, deze maakt de plaat iets te duister naar mijn gevoel, en dat verdient dit mooie onderwerp eigenlijk niet.
                ik begrijp wel dat het wit van de vaasjes eruit moet springen, maar misschien moet er een iets vrolijker tintje op de achtergrond? misschien helpt een wit vignet ipv een zwart al, just a thought...
                de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
                Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

                Comment


                • #9
                  Re: 3 op een rij

                  knap hoe jij die simpele dingen weet op te stellen en te fotograferen frans....

                  Groetjes
                  Freddy
                  https://fredor2.wixsite.com/my-site

                  Comment


                  • #10
                    Re: 3 op een rij

                    Oorspronkelijk geplaatst door stevwout Bekijk bericht
                    heeel mooi gespeeld met scherptediepte hier, mooie kleuren van bloem en blad ook!!!
                    vind 1 dingetje spijtig, en dat is de donkere achtergrond, deze maakt de plaat iets te duister naar mijn gevoel, en dat verdient dit mooie onderwerp eigenlijk niet.
                    ik begrijp wel dat het wit van de vaasjes eruit moet springen, maar misschien moet er een iets vrolijker tintje op de achtergrond? misschien helpt een wit vignet ipv een zwart al, just a thought...
                    Heel leuk dat je een beetje meedenkt, misschien dat ik over een en ander anders denk maar een beetje dialoog kan verfrissend werken en ervoor zorgen dat ik niet vastroest in gewoontes ...
                    Een kleurige achtergrond bij wit zie ik niet zo meteen zitten maar iets dat niet dominant is moet kunnen, extra probleem: ik heb maar alleen een redelijk groot wit en een redelijk groot zwart karton, misschien moet ik eens op strooptocht
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                    Comment


                    • #11
                      Re: 3 op een rij

                      Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
                      knap hoe jij die simpele dingen weet op te stellen en te fotograferen frans....

                      Groetjes
                      Freddy
                      Ik probeer gewoonlijk beelden te maken zonder daar geld voor uit te geven, die vaasjes kreeg ik van iemand op een rommelmarkt gratis voor niks toen ik vroeg wat ze moesten kosten
                      Als je met weinig spullen werkt dan ga je uw beeld ook niet snel overladen en dat is een voordeel in veel gevallen vind ik
                      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                      Comment


                      • #12
                        Re: 3 op een rij

                        Bedankt iedereen voor de fijne reacties !
                        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                        Comment


                        • #13
                          Re: 3 op een rij

                          Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                          Ik probeer gewoonlijk beelden te maken zonder daar geld voor uit te geven, die vaasjes kreeg ik van iemand op een rommelmarkt gratis voor niks toen ik vroeg wat ze moesten kosten
                          Als je met weinig spullen werkt dan ga je uw beeld ook niet snel overladen en dat is een voordeel in veel gevallen vind ik
                          Het levert in elk geval een heel mooi rustig beeld op.
                          https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

                          Comment

                          Working...
                          X