Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Watervallen in IJsland

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Watervallen in IJsland

    Eigenlijk zou ik dit jaar naar IJsland gaan om watervallen te fotograferen. Als hobby heb ik een website met Europese watervallen en IJsland is het perfecte land voor mooie foto's van watervallen.

    Van IJsland heb ik nu 200 watervallen geregistreerd waar ik van diverse een aantal foto's wilde maken, reisinfo wilde verzamelen en allerlei andere tips voor reizigers wilde verzamelen voor mijn website: European waterfalls (in het Engels)

    Omdat ik nu niet kan gaan en als iemand het leuk vindt om mijn posts aan te vullen met foto's en reisinformatie, graag! Website is wel in het Engels.

  • #2
    Re: Watervallen in IJsland

    Dit lijkt me een behoorlijk complete lijst te zijn. Als je sommige wil bereiken ga je veel veel tijd nodig hebben, en een behoorlijke 4x4.
    Ik wil geen zout in de wonde strooien maar de bekendste zijn al een paar jaar vergeven door wat ik noem "selfieprocessierupsen"

    Comment


    • #3
      Re: Watervallen in IJsland

      Ik heb serieus mijn best moeten doen om er ene te vinden die niet op de lijst staat. Het is de meest recente waterval en is uniek in die zin dat hij niet gevoed wordt door een rivier. Ik dacht dat hij dateert van 1961 na een of andere aardbeving met rotsdoorbraak. Helaas bestaat imho de mooiste waterval van allemaal sinds 1994 ook niet meer zoals hij ooit was. Met de "mooiste rating" heb ik ook enige twijfel. Een aantal watervallen zijn fotografisch ook heel anders vanuit andere standpunten maar die zijn niet altijd vanzelfsprekend om te bereiken. Meer info enkel via PB

      Comment


      • #4
        Re: Watervallen in IJsland

        Ondertussen heb ik er in de foto's nog twee bij gevonden die ook niet op de lijst staan, het ergerlijke is wel dat ik de naam vergeten ben, enkel de plaats ken ik nog.

        Comment

        Working...
        X