Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thermische evolutie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Thermische evolutie

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Thermische evolutie

    Knap al roept dit wel sombere gevoelens op
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Thermische evolutie

      mooi beeld; het afgezoomde bosje bomen geeft een mooi onderwerp aan de foto!
      het paaltje vooraan zou ik persoonlijk wel weggepoetst hebben, gaat imho met wat teveel aandacht lopen...
      Last edited by stevwout; 23 april 2020, 13:08.
      de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
      Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

      Comment


      • #4
        Re: Thermische evolutie

        Knappe omzetting maar neigt inderdaad wat naar het sombere gevoel
        Ik denk dat ikzelf hier iets meer ruimte onderaan had gegeven en wat minder bovenaan, lijkt me mooier met die invoerende lijn van het water, al weet ik uiteraard niet hoe het ter plaatse was/is

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Thermische evolutie

          Knap beeld. Somber is het inderdaad, maar ik denk dat het de bedoeling is.
          https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

          Comment


          • #6
            Re: Thermische evolutie

            Oorspronkelijk geplaatst door TomVdP Bekijk bericht
            Knap beeld. Somber is het inderdaad, maar ik denk dat het de bedoeling is.
            Als je een "natuurverschijnsel" ziet moet je dit vastleggen naar mijn leerproces en interpretatie, dit is een unicum en de rest is bijzaak wat je achteraf nog een beetje kan bijpassen !
            Dat er 'brokken' van komen nadien is een boodschap die je in de somberheid wordt meegedeeld. Veel elementen in een foto (of ander beeld) hebben een functie die kan vertaald worden...
            Dank iedereen voor de commentaren, boeiend leesvoer in sombere tijden
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Thermische evolutie

              Dit kan ik wel smaken, een prima omzetting

              Comment

              Working...
              X