Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Metaal online kopen.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Metaal online kopen.

    Hey juppekes.

    Een vraagje voor de kenners.

    Ik had een projectje met wat meubelbuizen, maar door de omstandigheden is de winkel in de buurt dicht.
    Is er iemand die weet waar ik zoiets zou kunnen online bestellen en laten leveren.
    Het zou wel ook op maat moeten gezaagd worden.
    Het lassen en lakken doe ik hier thuis wel.

    Alvast bedankt.
    Bootjes

  • #2
    Re: Metaal online kopen.



    Last edited by notex; 22 april 2020, 11:29.

    Comment


    • #3
      Re: Metaal online kopen.

      Welke buurt . lijkt me handig vooraleer iets door te geven

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Metaal online kopen.

        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        Welke buurt . lijkt me handig vooraleer iets door te geven

        grts
        Sieg
        Mriya geeft als woonplaats Oostende op.
        Voor online aankoop maakt dat toch niets uit. Als je met Bpost, UPS, DHL, enz een binnenlandse verzending doet, dan is het tarief gelijk, of je nu 2 of 150km van de webshop zit.
        Een postzegel op een brief voor in je eigen dorp, kost even duur als voor een bestemmeling op 100km .

        Comment


        • #5
          Re: Metaal online kopen.

          Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
          Mriya geeft als woonplaats Oostende op.
          Voor online aankoop maakt dat toch niets uit. Als je met Bpost, UPS, DHL, enz een binnenlandse verzending doet, dan is het tarief gelijk, of je nu 2 of 150km van de webshop zit.
          Een postzegel op een brief voor in je eigen dorp, kost even duur als voor een bestemmeling op 100km .
          Maakt wel uit hoor, hier bij ons heb je Het Metaal in Sint Niklaas
          Kan je alles makkelijk en verzaagd online bestellen, maar als je een pak moet bijbetalen om het aan huis geleverd te krijgen ben je mss beter af om iets dichterbij te zoeken.
          De meeste van die metaalbedrijven, toch bij ons in de buurt, doen de leveringen zelf met eigen vrachtwagen of bestelwagen, daardoor ook de hogere kosten als het veraf is

          ps. Maar als het voor TS interessant is kan ik deze zeker aanbevelen https://hetmetaal.be/

          grts
          Sieg
          Last edited by Sieg; 23 april 2020, 13:45. Reden: ps
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Metaal online kopen.

            Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
            Hey juppekes.

            Een vraagje voor de kenners.

            Ik had een projectje met wat meubelbuizen, maar door de omstandigheden is de winkel in de buurt dicht.
            Is er iemand die weet waar ik zoiets zou kunnen online bestellen en laten leveren.
            Het zou wel ook op maat moeten gezaagd worden.
            Het lassen en lakken doe ik hier thuis wel.

            Alvast bedankt.
            Dan misschien beter meteen voor Inox gaan, Mriya.
            Firma Vermo in Gits werkt en het zal je uiteindelijk niet meer kosten dan ijzer bij die online verkopers.

            Comment


            • #7
              Re: Metaal online kopen.

              Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
              Dan misschien beter meteen voor Inox gaan, Mriya.
              Firma Vermo in Gits werkt en het zal je uiteindelijk niet meer kosten dan ijzer bij die online verkopers.
              Het prijsverschil tussen inox en ijzer is goed merkbaar, zelfs bij een echte ijzerhandelaar. En het als amateur goed verwerken is ook niet evident. Best aparte gereedschappen ervoor want anders gaat het toch roesten. Ook terug beitsen na lassen en dat is een vuiligheid om thuis te doen. Maar het is wel zalig om te lassen met TIG.

              In de buurt van Oostende ken ik geen ijzerhandels. Maar er zijn er zeker. Voor gewoon staal ga ik meestal naar Het Metaal (St-Niklaas) of Metal Gent (Melle). Bij Meal Gent zagen ze zeker op maat maar dat betaal je natuurlijk. Voor non-ferro (wel inox) ga ik naar Demarlux (Evergem) of voor echt specialere dingen naar Metaalwinkel Rotterdam (niet goedkoop). Wel nog nooit laten thuis leveren.

              Voordeel van die handelaars is dat ze aan particulieren willen verkopen. Ook in kleinere afmetingen dan volledige lengtes.

              Comment

              Working...
              X