Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uitstappen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Uitstappen

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Uitstappen

    Deze vind ik toch wel beter gelukt dan je vorige test met grove bewerking

    Dik erover mag soms, maar aangenaam om naar te kijken blijft toch een hoofd criteria, wat hier het geval is,
    en was voor mij minder in je vorige foto's...

    D.

    Comment


    • #3
      Re: Uitstappen

      Leuke opname.
      misschien wat ruimte tussen de linker voet en de schaduw zou ook leuk zijn.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Uitstappen

        Deze bewerking suggereert een blakerende situatie. De hitte spat er van af. Sterk!
        http://www.smuttynose.nl

        Comment


        • #5
          Re: Uitstappen

          Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
          Deze vind ik toch wel beter gelukt dan je vorige test met grove bewerking

          Dik erover mag soms, maar aangenaam om naar te kijken blijft toch een hoofd criteria, wat hier het geval is,
          en was voor mij minder in je vorige foto's...

          D.
          Binnen de categorie "mensen" beoefenen wij 2 verschillende disciplines wat interessante visies kan opleveren ! In 't algemeen heb ik een zeer brede interesse in verschillende genres en stromingen welke ook opviel in muziek, film enzovoort. Studiofotografie doe ik niet want ik heb trouwens ook geen studio maar volg die kunsttak wel, samengewerkt met reclamefotograaf. Dus jou werk is best opvallend en voor mij even boeiend als de straatfotografie dat mij dan aantrekt en dan ook vastleg in een beeld dat me iets verteld, geregeld met een duwtje in stijl en afwerking. Je mag - en heel graag - je mening desbetreffend meedelen want mensen zijn verschillend (wij dus ook). M.a.w. ik begrijp je analyse en gevoel volkomen en heb daar geen enkel probleem mee als alles op een eerlijke manier en respectabele taal wordt geschreven wat tot heden vlekkeloos is verlopen
          Oprechte dank voor je reactie alsook aan alle andere schrijvers.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Uitstappen

            Eentje waar ik langer naar blijf kijken, knap!

            Comment


            • #7
              Re: Uitstappen

              Knap. Ook zonder bewerking, denk ik. De raster van een sensor vind ik toch minder mooi dan de korrel van een TriX van vroeger.
              Maar dit heeft zeker recht van spreken. Boeiend.
              Heb je er nog?
              Xavier
              Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
              Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
              Laat de commentaren maar komen.

              Comment


              • #8
                Re: Uitstappen

                Mooie de bewerking in deze. Hard en rauw, het geeft het beeld zeker een meerwaarde.
                https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

                Comment


                • #9
                  Re: Uitstappen

                  Oorspronkelijk geplaatst door xaviermortsel Bekijk bericht
                  Knap. Ook zonder bewerking, denk ik. De raster van een sensor vind ik toch minder mooi dan de korrel van een TriX van vroeger.
                  Maar dit heeft zeker recht van spreken. Boeiend.
                  Heb je er nog?
                  Xavier
                  Je hebt hier een punt wat het 'vroegere' betreft Xavier, tracht dit een beetje te omzeilen met kleine ingreepjes. Zonder bewerking vind ik de foto evenwaardig maar dan moet er een keuze gemaakt worden
                  Inderdaad, het is de bedoeling in dit 'genre' er nog te plaatsen !
                  MarGe en Xavier bedankt voor de reactie.
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment

                  Working...
                  X