Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zwemvijver 't Bakhuys

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Zwemvijver 't Bakhuys

    Bakhuys-24 by David Vanthienen, on Flickr

    Vakantiewoning 't Bakhuys heeft een mooie zwemvijver, hier zie je die in een lentekleedje

  • #2
    Re: Zwemvijver 't Bakhuys

    leuke locatie met de bomenrijen, maar ik zie persoonlijk iets te veel zaken in de voorgrond die de mooie weerspiegeling in de weg lopen, denk dat hij mooier zal zijn van iets hoger standpunt.
    best ook de foto wat rechttrekken want alles valt nogal naar elkaar toe aan de bovenkant.
    de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
    Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

    Comment


    • #3
      Re: Zwemvijver 't Bakhuys

      Oorspronkelijk geplaatst door stevwout Bekijk bericht
      leuke locatie met de bomenrijen, maar ik zie persoonlijk iets te veel zaken in de voorgrond die de mooie weerspiegeling in de weg lopen, denk dat hij mooier zal zijn van iets hoger standpunt.
      best ook de foto wat rechttrekken want alles valt nogal naar elkaar toe aan de bovenkant.
      Inderdaad, goede uitleg en kan hier in volgen

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Zwemvijver 't Bakhuys

        Mooi en ik vind de drukke voorgrond juist mooi en dan vooral die lichte zonneplek een pre..
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Zwemvijver 't Bakhuys

          Dat wat rommelige riet verstoord mijn blik wel waardoor de spiegeling niet echt tot haar recht komt, wel een mooie locatie
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Zwemvijver 't Bakhuys

            Niemand die oog heeft voor de achtergrond?
            Kijk eens welke mooie boerderij er daar staat.
            Foto is goed gelukt qua belichting, ietsjes minder qua scherptediepte en als compositie moet ik vaststellen dat het veel beter had gekund.
            Stof tot nadenken en hou er de moed in.
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: Zwemvijver 't Bakhuys

              ik denk dat deze locatie veel mooier is als de bomen in vol blad staan en de lente al meer greep heeft op de voorgrond , nu komt het voor mij wat druk en rommelig over ,iets later eens terugkomen zou ik zeggen

              Comment


              • #8
                Re: Zwemvijver 't Bakhuys

                Prachtig stukje landschap met frisse lente kleuren.
                De voorste begroeing had van mij kennis mogen maken met een zeis.
                Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                Vriendelijke groeten, Johan

                Comment


                • #9
                  Re: Zwemvijver 't Bakhuys

                  Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                  Niemand die oog heeft voor de achtergrond?
                  Waarschijnlijk iedereen wel hé, vandaar dat ik het al wat jammer vind van die storende voorgrond, op zijn/haar flickr-pagina staan er betere van die dag op die locatie
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment

                  Working...
                  X