Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe GSM, aber welche sagen Sie?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe GSM, aber welche sagen Sie?

    Mijn Samsung Galaxy S5 is de pipe a Martin an et keef na 5 jaar.
    Als de jongste kleinzoon belt hoor ik geen toon en trilt die niet.
    Als mijn echtgenote belt en ik wil "inhaken" dan doet die dat niet.
    Die batterij is na 2 dagen stand by zo plat als een luis.
    Vijf jaar geleden "in promotie" gekocht in de Telenet winkel, toen iets van rond de € 400 of € 450.

    Die zottigheid herhaal ik niet meer, eentje van de helft minder "belt" even goed, maar...........
    Ik wil er wel eentje die goede foto's maakt en waarvan de batterij lang mee gaat.

    Raar maar ik dacht aan een Motorola g8 Power.

    Iemand ondervinding met zo'n ding?
    Iemand met een betere suggestie soms (ôtemets, ep zin westvlams) ?
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: Nieuwe GSM, aber welche sagen Sie?

    Er komt net een iPhone SE uit, vanaf 489€...

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe GSM, aber welche sagen Sie?

      Heb onlang mijn moeder een a50 laten kopen, bij elk licht betere fotos dan mijn s7 edge, erg mooi en groot scherm en de opvolger koop je nu aan 300€ (de a50 kost ongeveer evenveel dusja)
      Enkel in de coronatijd valt het op dat de selfiecamera duidelijk minder is dan de s-reeksen
      Ikzelf ga denk ik toch nog eens een s10 aanschaffen, de meerdere lenzen (vooral een 16mm fullframe equivalent groothoek trekt me aan)
      Tkost wel wat maar als ik kijk hoeveel ik dat toestel gebruik is dat relatief uitt

      Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
      portfolio en workshops:
      https://www.bennybulke.com/

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe GSM, aber welche sagen Sie?

        Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
        Er komt net een iPhone SE uit, vanaf 489€...
        Polleke, geen € 400 meer aub.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwe GSM, aber welche sagen Sie?

          Onafhankelijk van merk: kijk eens naar refurbished toestellen. Zeer goede ervaringen met twee refurbished iphones hier, allebei via coolblue of bol.com gekocht van bedrijf "Forza". 1x technisch probleem gehad en zonder discussie onder garantie afgehandeld.
          Scheelde redelijk wat in prijs, zeker voor mijn laatste (iphone 7)...

          Comment


          • #6
            Re: Nieuwe GSM, aber welche sagen Sie?

            Ouder model, ik heb die sinds 1,5 jaar , zeer tevreden van, vooral voor de foto's en filmkes (Leica)
            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
            George Orwell

            Comment


            • #7
              Re: Nieuwe GSM, aber welche sagen Sie?

              Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
              Ouder model, ik heb die sinds 1,5 jaar , zeer tevreden van, vooral voor de foto's en filmkes (Leica)
              Met een Huawei ga je in de problemen komen met je besturingssoft, sinds dhr. D. Trump ruzie zoekt met een héél groot land.

              Comment


              • #8
                Re: Nieuwe GSM, aber welche sagen Sie?



                Deze telefoon krijgt vrij goede beoordelingen en is imo niet te duur voor wat je krijgt. (zoek ook op youtube)
                Voor een android toestel zou dat mijn keuze zijn.

                Comment


                • #9
                  Re: Nieuwe GSM, aber welche sagen Sie?

                  Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
                  Met een Huawei ga je in de problemen komen met je besturingssoft, sinds dhr. D. Trump ruzie zoekt met een héél groot land.
                  Ik dacht dat er bij de oudere modellen geen probleem was ...
                  Best eens nagaan .
                  """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                  George Orwell

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nieuwe GSM, aber welche sagen Sie?

                    Heb een samsung S5 nieuw gekocht bij proximus voor 160 €.
                    Voldoet perfekt voor mij.
                    Foto's zijn ongelooflijk goed voor zo'n ding, zelfs binnen in de kathedraal van A'pen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nieuwe GSM, aber welche sagen Sie?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                      Mijn Samsung Galaxy S5 is de pipe a Martin an et keef na 5 jaar.
                      In je titel heb je het over een GSM en in je tekst over een smartphone Luc.
                      Gezien je eisen, koop een gewone gsm en maak foto's met je Fuji, jammer dat je met een fototoestel niet kan bellen.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nieuwe GSM, aber welche sagen Sie?

                        Promotie op de beste smartphones met gsm-abonnement: iPhone, Samsung Galaxy, Google Pixel, Xiaomi, OnePlus, OPPO ✓ Gratis bezorging en retourneren

                        Hierboven de meer recente aanbiedingen.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nieuwe GSM, aber welche sagen Sie?

                          Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                          In je titel heb je het over een GSM en in je tekst over een smartphone Luc.
                          Gezien je eisen, koop een gewone gsm en maak foto's met je Fuji, jammer dat je met een fototoestel niet kan bellen.
                          Hahaha, ja mss. komt dat nog wel hé.
                          GSM, smartpheun tes een woordenwisseling hé.

                          PS: Heb ook nog een Canon 90D + Tamron 12-24 + Canon 24-70L + Canon 70-300.
                          Maar die passen net als mijn Fuji's niet in mijn vestzak ee.
                          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nieuwe GSM, aber welche sagen Sie?

                            Oorspronkelijk geplaatst door bulke41 Bekijk bericht
                            Heb onlang mijn moeder een a50 laten kopen, bij elk licht betere fotos dan mijn s7 edge, erg mooi en groot scherm en de opvolger koop je nu aan 300€ (de a50 kost ongeveer evenveel dusja)
                            Enkel in de coronatijd valt het op dat de selfiecamera duidelijk minder is dan de s-reeksen
                            Ikzelf ga denk ik toch nog eens een s10 aanschaffen, de meerdere lenzen (vooral een 16mm fullframe equivalent groothoek trekt me aan)
                            Tkost wel wat maar als ik kijk hoeveel ik dat toestel gebruik is dat relatief uitt

                            Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
                            Ik heb begin dit jaar (na 5 jaar met een Sony Xperia Compact) een A50 in de solden gekocht, € 269 dacht ik, zeer tevreden van.
                            Prachtig lichtsterk scherm, mijn ogen zijn ook niet meer zoals vroeger.
                            Grootte en gewicht vallen erg mee.
                            Ruim genoeg camera's, foto's maak ik doorgaans met een fototoestel .

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nieuwe GSM, aber welche sagen Sie?

                              Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                              Ik dacht dat er bij de oudere modellen geen probleem was ...
                              Best eens nagaan .
                              Probeer eens een update te doen van je OS...
                              Als dat niet lukt ga je problemen krijgen met sommige apps, om van security nog maar te zwijgen.

                              Comment

                              Working...
                              X