Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Berichten weg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Berichten weg

    Zou het kunnen dat er bepaalde berichten in een specifiek forum niet meer terug te vinden zijn in het forum onderdeel zelf ?

    ik poste op 14 april een foto in het forum onderdeel "Marco en Close-ups" een foto met als titel " Van zwart naar paars "
    als ik in het forum onderdeel zelf kijk dan vind ik hier niks meer van terug, terwijl als ik de geavanceerde zoekactie gebruik vind
    ik het item wel terug ???

    Groetjes
    Freddy
    https://fredor2.wixsite.com/my-site

  • #2
    Re: Berichten weg

    Net eens ff terug geklikt op forum en vond hem nu wel terug....
    Wel raar als je op nieuwe berichten klikt is er iets dat toch niet helemaal klopt er vallen items weg die enkele minuten (1 minuut) ervoor nog boven aan
    de lijst stonden en nu nergens meer terug te vinden zijn bij de nieuwe berichten....??

    Groeten
    Freddy
    https://fredor2.wixsite.com/my-site

    Comment


    • #3
      Re: Berichten weg

      Nee hoor Freddy, als een ander of andere naar wat anders gekeken hebben veranderd de volgorde.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Berichten weg

        Nee Luc , dat is het niet...ik schreef in het forum onderdeel "Algemeen" dit bericht om 23h43 als ik nu klik op nieuwe berichten
        dan staan erop van 00h57 en die gaan op de 1ste pagina naar berichten die gepost zijn tot 16h39.
        Jou reactie was om 0h49 en staat er niet meer tss ???

        Groetjes
        Freddy
        https://fredor2.wixsite.com/my-site

        Comment


        • #5
          Re: Berichten weg

          Het forum had de hik, kwam na een verhuis naar een andere server blijkbaar, er zijn wel meer berichten verdwenen.
          Maar of dat erg is...
          ...leeg...

          Comment


          • #6
            Re: Berichten weg

            Dan schuilt er een 4us op de server van BD, ik heb gepost om 23h41 Freddy.
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: Berichten weg

              Ergens anders werden er reeds problemen gemeld met BD.
              Je moogt van geluk spreken dat je iets kunt posten;
              Ik kon de laatste 48 uur niet meer inloggen.
              Moest telkens 15 min wachten etc.,zonder dat ik al een poging gedaan had.
              Werkt nu beter,gezien ik dit kan posten.

              Comment


              • #8
                Re: Berichten weg

                Moderator Note: Deze topic is lichtjes anders dan de twee die ik heb samengevoegd, dus laat ik voorlopig deze als onafhankelijk draadje in leven. M.i. zal het inderdaad wel met de 'forumproblemen' te maken hebben.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment

                Working...
                X