Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hornbill Conversation

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Hornbill Conversation

    'Wat denk je, Jos, hoe lang zouden we nog in ons kot moeten blijven?'
    'Geen idee, Irma, gelukkig is het hier wel rustig nu.'

    Koppeltje roodsnaveltoks, Tarangire National Park, Tanzania

    Ingrid Vekemans Photography
    Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
    http://www.ingridvekemans.com

  • #2
    Re: Hornbill Conversation

    Die staan er mooi op in dat groot kot ginder De rode snavels steken mooi af tegen die zachte groene achtergrond
    https://www.behance.net/Lynx1966

    Comment


    • #3
      Re: Hornbill Conversation

      Foto is top, en zeker met de begeleidende tekst.
      Ik begrijp de naam wel,maar hier leidt het echt af.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Hornbill Conversation

        Hele mooie opname Ingrid, knappe warme kleuren

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Hornbill Conversation

          Ik vind die echt super, Ingrid, op alle vlakken. En zeker al met die tekst erbij. De conversatie, bedoel ik.
          Last edited by LudwigC; 18 april 2020, 13:47.
          Zie ook flickr

          Comment


          • #6
            Re: Hornbill Conversation

            gewoonweg prachtig Ingrid
            ik vermoed dat het voor jou nu ook niet evident is niet meer naar het buitenland te kunnen en die onwetendheid van hoelang nog

            Comment


            • #7
              Re: Hornbill Conversation

              Prachtige foto met mooie BG.

              Groeten
              http://www.wimbosch.be

              Comment


              • #8
                Re: Hornbill Conversation

                Mooie foto Ingrid.
                Door iets verder te croppen kan er van de bovenzijde een stukje af.
                Dit komt de compo ten goede.


                Johan

                Comment


                • #9
                  Re: Hornbill Conversation

                  Mooi hoor Ingrid,

                  Groeten,
                  Raf
                  Instagram

                  Comment


                  • #10
                    Re: Hornbill Conversation

                    Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                    Foto is top, en zeker met de begeleidende tekst.
                    Ik begrijp de naam wel,maar hier leidt het echt af.
                    Dank je Johan, voor de waardering! Ja, ik probeer het watermerk zo onopvallend mogelijk te maken, maar het moet natuurlijk wel zijn functie vervullen, ik vind dat het hier zelfs wat straffer had gemogen in dat opzicht - ik heb helaas al te veel problemen gehad van foto's die even 'gebruikt' worden door iemand zonder toestemming. Dus dank voor het begrip daarvoor.
                    Ingrid Vekemans Photography
                    Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
                    http://www.ingridvekemans.com

                    Comment


                    • #11
                      Re: Hornbill Conversation

                      Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                      gewoonweg prachtig Ingrid
                      ik vermoed dat het voor jou nu ook niet evident is niet meer naar het buitenland te kunnen en die onwetendheid van hoelang nog
                      Dank je, Patrick, voor de waardering! Ach, afwachten is het enige wat we kunnen doen en… we zien wel… makkelijk is het niet, voor niemand, maar er zijn op dit moment mensen die veel slechter af zijn en zolang mijn familie en vrienden hier ongeschonden uitkomen, zal ik mijn beide pollekes kussen en niet zagen over mijn problemen
                      Ingrid Vekemans Photography
                      Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
                      http://www.ingridvekemans.com

                      Comment


                      • #12
                        Re: Hornbill Conversation

                        Oorspronkelijk geplaatst door Johan G Bekijk bericht
                        Mooie foto Ingrid.
                        Door iets verder te croppen kan er van de bovenzijde een stukje af.
                        Dit komt de compo ten goede.


                        Johan

                        Dank voor de waardering, Johan, en de suggestie. Ik ga even koppig zijn en het niet me je eens zijn Ik heb de foto ter plekke met opzet zo genomen en vond de extra kleurlaag in de achtergrond toevoegen aan het beeld. Als ik het wegdenk, vind ik de foto er niet op vooruit gaan. Jij wel. Dus we zijn het niet eens en dat is ook helemaal niet erg
                        Ingrid Vekemans Photography
                        Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
                        http://www.ingridvekemans.com

                        Comment


                        • #13
                          Re: Hornbill Conversation

                          Oorspronkelijk geplaatst door IngridVekemansPhoto Bekijk bericht
                          Dank je Johan, voor de waardering! Ja, ik probeer het watermerk zo onopvallend mogelijk te maken, maar het moet natuurlijk wel zijn functie vervullen, ik vind dat het hier zelfs wat straffer had gemogen in dat opzicht - ik heb helaas al te veel problemen gehad van foto's die even 'gebruikt' worden door iemand zonder toestemming. Dus dank voor het begrip daarvoor.
                          Begrijp me goed , ik snap heel goed, waarom je het doet. Het is al erg genoeg dat het nodig is.
                          Toevallig deze week nog een interview met Theo Bosboom op YT gezien.
                          Die is, voordat hij fotograaf werd,toevallig advocaat in copyright zaken geweest. Dat laat hij te pas, en te onpas weten, waardoor ze het wel uit hun hoofd halen.
                          Mijn zoon (Jos) is het zelfs HIER overkomen. Heeft de dader toen een PM gestuurd, maar helaas nooit op gereageerd. (en we zien hem nog zelden)
                          Dat sommige mensen zo dom kunnen zijn, want een foto van jezelf herken je altijd !
                          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                          Vriendelijke groeten, Johan

                          Comment


                          • #14
                            Re: Hornbill Conversation

                            Prachtig qua compo en kleurenpalet. Heel mooi met enkel de struik waar de vogels op zitten scherp en de achtergrond onscherp met die verschillende laagjes. En natuurlijk die mooie pose van de vogels zelf.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Hornbill Conversation

                              Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                              Begrijp me goed , ik snap heel goed, waarom je het doet. Het is al erg genoeg dat het nodig is.
                              Toevallig deze week nog een interview met Theo Bosboom op YT gezien.
                              Die is, voordat hij fotograaf werd,toevallig advocaat in copyright zaken geweest. Dat laat hij te pas, en te onpas weten, waardoor ze het wel uit hun hoofd halen.
                              Mijn zoon (Jos) is het zelfs HIER overkomen. Heeft de dader toen een PM gestuurd, maar helaas nooit op gereageerd. (en we zien hem nog zelden)
                              Dat sommige mensen zo dom kunnen zijn, want een foto van jezelf herken je altijd !
                              Natuurlijk weet ik dat je dat niet verkeerd bedoelde, Johan, no problem. Om maar even te illustreren, zit ik nu op dit moment in een strijd met een fotografieblad dat zonder toestemming en naamsvermelding een foto van mij gebruikt heeft. En nee, het is niet Shoot - het zijn niet alleen kleine spelers die misbruik maken, maar ook de grote. Men weze gewaarschuwd! Bescherm toch echt je foto's!
                              Ingrid Vekemans Photography
                              Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
                              http://www.ingridvekemans.com

                              Comment

                              Working...
                              X