Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hartslagmeter met GPS voor 2 gebruikers?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hartslagmeter met GPS voor 2 gebruikers?

    Weet er iemand of er hartslagmeter met GPS bestaat waarbij je 2 gebruikers kan instellen?
    Het zou handig zijn dat zowel mijn vrouw als ikzelf dezelfde hartslagmeter kan gebruiken en onze activiteiten apart kunnen koppelen aan onze eigen strava accounts...
    Nikon Z6ii, Nikon 85mm 1.8 S, Tokina 12-28 f4, Tamron 24-70 2.8 G2, Tamron 70-200 2.8 G2,

  • #2
    Re: Hartslagmeter met GPS voor 2 gebruikers?

    Bij mijn weten bestaat dat niet.
    Het is ook verre van praktisch of handig imo.

    Om trainingen te kunnen beoordelen, verbeteren heb je als basis je persoonlijke fysieke parameters nodig.
    Geslacht, leeftijd, lengte, gewicht en best je max HR, om te weten in welke zone je sport.

    Comment


    • #3
      Re: Hartslagmeter met GPS voor 2 gebruikers?

      Ik heb een Sigma ROX11.0 fietscomputer en daar kan dat. Ik ben erg te spreken over hun producten. Zij hebben ook sporthorloges en het zou me verbazen moest het daarmee niet kunnen. Kijk eens naar deze hier. Hartslag kan rechtstreeks op de pols gemeten worden en je kan ook een borstband gebruiken.
      Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
      Mijn bird foto's en urbex foto's

      Comment


      • #4
        Re: Hartslagmeter met GPS voor 2 gebruikers?

        Oorspronkelijk geplaatst door Speedy Bekijk bericht
        Weet er iemand of er hartslagmeter met GPS bestaat waarbij je 2 gebruikers kan instellen?
        Het zou handig zijn dat zowel mijn vrouw als ikzelf dezelfde hartslagmeter kan gebruiken en onze activiteiten apart kunnen koppelen aan onze eigen strava accounts...
        Bedoel je enkel een hartslagmeter of echt een activity tracker, daar zit namelijk veel verschil in.
        Bij een activity tracker heb je sowieso alle instellingen puur op maat van de gebruiker, anders werkt dit niet.
        Een hartslagmeter weet ik zo goed niet, maar eigenlijk hangt de hartslagzone ook af van persoon, man of vrouw, grootte en gewicht en uiteraard leeftijd.
        Dus zulke toestellen met meerdere personen gebruiken lijkt me niet doenbaar of je moet steeds een nieuwe gebruiker instellen.
        Voor de prijs die zulke dingen maar kosten de dag van vandaag ben je best af denk ik met elk je eigen toestel

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Hartslagmeter met GPS voor 2 gebruikers?

          We zoeken vooral naar een activity tracker. Nu gaan we beiden lopen met de gsm in de hand om onze route te registreren en wordt onze hartslag via een gewone hartslagmeter gemeten. Echter heeft de hartslagmeter zijn beste tijd gehad en valt hij soms uit. Daarom wilde we dus kijken of het niet mogelijk was om onze gsm thuis te laten en 1 activity tracker aan te schaffen voor ons beide die we dan bij aankomst laten synchroniseren met onze telefoon of pc.
          Maar uit mijn onderzoek is gebleken is dat dat niet zo simpel is. Enige wat ik nu heb gevonden is om de gps bestanden manueel over te zetten op pc en deze aan de juiste gebruikersaccount te koppelen (op te laden in bv garmin connect of strava).
          Nikon Z6ii, Nikon 85mm 1.8 S, Tokina 12-28 f4, Tamron 24-70 2.8 G2, Tamron 70-200 2.8 G2,

          Comment

          Working...
          X