PDA

Volledige versie bekijken : [Showcase] It's a difficult world

zibro
13 april 2020, 12:39
https://dl.dropbox.com/s/otoahvisw1ljvw2/2_1024.jpg?dl=0

bulke41
13 april 2020, 13:26
Leuke locatie en model, maar de houding doet wat stijf aan voor mij

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

G.R.
13 april 2020, 14:52
Ze heeft precies wat pijn door die houding Dominic. Of het beter kan weet ik niet;)

Leonide
13 april 2020, 21:39
Mja, vind het wat overgeposeerd eigenlijk. Met die grafitti zou ik het model ook wat stoerder in beeld proberen te plaatsen.

zibro
14 april 2020, 20:05
Thx voor de reacties.
Pijn had ze niet, alhoewel het toen pokkekoud was.

Met die grafitti zou ik het model ook wat stoerder in beeld proberen te plaatsen.
De meesten zouden dat misschien doen ja, maar ik niet. ;)

TomVdP
14 april 2020, 20:48
Het contrast tussen de grafitti en het afgeborstelde model vind ik wel leuk. De pose...ja, die voelt misschien wat onnatuurlijk aan. Desalniettemin mooi beeld.

Binnenuit
15 april 2020, 09:19
Een betere titel zou zijn: rommelig.

ineedair
17 april 2020, 19:08
ik vind dit een bijzondere foto. bij mij komt hij blijkbaar anders binnen dan bij anderen. gouden hakken, klein zwart kleedje, net die locatie, net dat model, de houding. heel breekbaar. de graffiti is nietszeggend, het had andere graffiti moeten zijn. Wel, bij mij doet ie het alleszins wel, dominic

zibro
20 april 2020, 09:34
ik vind dit een bijzondere foto. bij mij komt hij blijkbaar anders binnen dan bij anderen. gouden hakken, klein zwart kleedje, net die locatie, net dat model, de houding. heel breekbaar. de graffiti is nietszeggend, het had andere graffiti moeten zijn. Wel, bij mij doet ie het alleszins wel, dominic
Ik denk dat je heel dicht bij in de buurt zit met wat ik in mijn hoofd had. ;)

ineedair
20 april 2020, 19:56
ja vind em echt heel goed. ook de verticalen van die locatie. en graffiti is niet gelijk aan stoer.

Joris Elvenboom
21 april 2020, 00:17
Heel knappe foto vind ik. Pose zowel als kleuren. Misschien een tikkkeltje meer ruimte onderaan maar dat is een detail.

vanwero
23 april 2020, 19:54
Ik vind het ook echt wel iets fragiels uitstralen... Zeker wel hoor! (net door die houding...)

Zowel fragiel in houding, alsook in gedachten voor mij... Breekbaar!
Knap in beeld gebracht!:G