Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Molen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Molen

    En het is niet Bokrijk…
    Bedankt voor het kijken, reacties meer dan welkom.


    Molen
    by Mar Ge, on Flickr[/IMG]

  • #2
    Re: Molen

    Cropppen tot net boven de hekken beter.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Molen

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      Cropppen tot net boven de hekken beter.
      grt,bouk.
      Ik volg
      Groeten Andre

      Comment


      • #4
        Re: Molen

        Propere rechttoe-rechtaan opname.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Molen

          Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
          Propere rechttoe-rechtaan opname.
          Ja, vandaar dat het een saaie foto is. Verderaf of meer detail hadden gewerkt.
          YMMV
          Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

          Comment


          • #6
            Re: Molen

            Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
            Ja, vandaar dat het een saaie foto is. Verderaf of meer detail hadden gewerkt.
            YMMV
            De commentaar van Nerdifant komt soms hard aan weet ik uit ervaring. Maar uit ervaring kan ik wel zeggen dat de commentaar van Nerdifant meestal wel zeer correct is.
            Ik weet natuurlijk niet wat er was te zien in de omgeving van de molen, maar ook ik denk dat hier meer uit te halen was.
            Laat U in ieder geval niet ontmoedigen door de commentaar maar pak de commentaar mee naar de volgende keer om het nog beter te doen en verder te groeien.
            een pessimist is een optimist met ervaring.
            Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
            Pentax k-3II en nog meer glas

            Comment


            • #7
              Re: Molen

              Oorspronkelijk geplaatst door Martijn1980 Bekijk bericht
              De commentaar van Nerdifant komt soms hard aan weet ik uit ervaring. Maar uit ervaring kan ik wel zeggen dat de commentaar van Nerdifant meestal wel zeer correct is.
              Ik weet natuurlijk niet wat er was te zien in de omgeving van de molen, maar ook ik denk dat hier meer uit te halen was.
              Laat U in ieder geval niet ontmoedigen door de commentaar maar pak de commentaar mee naar de volgende keer om het nog beter te doen en verder te groeien.
              Zo is het. Ik probeer het beeld te bespreken. UIt ervaring weet ik dat dit niet gemakkelijk is. De fotograaf moet zijn stapje over zich zelf zetten. En dan een HOF of meer scoren.
              YMMV
              Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

              Comment


              • #8
                Re: Molen

                prima eerste foto, en nu nog een paar keer met persoolijke invalshoeken, klinkt makkelijk, maar ik weet dat dat juist moeilijk is

                Comment


                • #9
                  Re: Molen

                  Bedankt ieder voor de reacties!

                  @ Martijn1980 & Nerdifant, commentaar kan hard aankomen (ja, ik geef toe, die eerste keer was het wel "Oei, slik") maar je kan er maar uit leren én alert blijven om het beter te doen.
                  @ fena, dit is niet mijn eerste post en idd makkelijk is het allemaal niet. Toch bedankt!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Molen

                    ik bedoelde niet eerste post, maar zo zou mijn eerste foto op zo'n lokatie kunnen zijn, en dan maar zoeken naar betere compo's

                    Comment


                    • #11
                      Re: Molen

                      Oorspronkelijk geplaatst door fena Bekijk bericht
                      ik bedoelde niet eerste post, maar zo zou mijn eerste foto op zo'n lokatie kunnen zijn, en dan maar zoeken naar betere compo's
                      Ah oké, misverstandje mijnentwege, maar nu heb ik 'm
                      Vlgde keer ter plaatse eens wat andere invalshoeken bekijken en wat meer tijd besteden/geduld hebben.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Molen

                        Sluit mij hier bij aan

                        Groetjes Nathalie

                        Comment


                        • #13
                          Re: Molen

                          de lucht werkte niet echt mee bij deze foto, waardoor de molen iets te veel opgaat in de achtergrond vind ik...
                          ik zou toch eens terug gaan bij een valavond en hopen op een warmer achtergrond... weet neit of deze soms zijn wieken laat draaien, maar indien ja, dan zou je misschien met een langer sluitertijd een dynamisch effect kunnen creeren, jus a thought...
                          de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
                          Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

                          Comment


                          • #14
                            Re: Molen

                            Bedankt voor de nagekomen reacties/raad, teruggaan zal niet voor direct zijn aangezien deze niet direct aan "mijn kot" staat.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Molen

                              Zou dit de "Molen De Grote Macht" in Moorsele zijn?
                              Nikon D750 + Nikkor 50mm 1.4G + Nikkor AF-S 24-120mm F/4.0G ED VR - visit my Flickr! www.flickr.com/flandrach

                              Comment

                              Working...
                              X