Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

- Summer, on location...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [NSFW][Oordeel] - Summer, on location...

    .


    .

  • #2
    Re: - Summer, on location...

    De titel heb je mooi bedacht en de compo is ook knap maar de schaamstreek komt raar over wat mij betreft. Zou deze toch bijwerken doch 'Wie ben ik ?'
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: - Summer, on location...

      De titel heb je mooi bedacht en de compo is ook knap maar de schaamstreek komt raar over wat mij betreft. Zou deze toch bijwerken
      Bedankt voor je reactie G.R.

      Aangaande het bijwerken van de " schaamstreek "

      " schaamstreek " ... wat een raar woord eigenlijk ( slaat niet op jou hoor G.R. wel op het woord zelf )
      Waarom zouden we eigenlijk beschaamd moeten zijn over een deel van ons lichaam ?
      Ieder deel van ons lichaam is nuttig, de natuur maakt geen onnuttige dingen.
      Volgens mij komt dit van de monotheïstische godsdiensten, bij de oude Grieken met enorm veel goden was naakt nooit een probleem

      Nu over het pubis haar dat je hier op de foto ziet,... wel sommige vrouwen scheren het volledig, ( eigenlijk een heel recente trend )
      sommige laten een lijntje haar, sommige iers meer, sommige een echte" bush ".
      Verder heb je zwart haar, blond haar, ros haar, enz...

      Ik denk dat dit een bewuste en nagedachte actie van de vrouwen / modellen is, en... daar ga ik dan niet aan prutsen in Photoshop.

      Ik ben eigenlijk benieuwd wat andere ( naakt ) fotografen hiervan denken ?
      Ikzelf heb op 18 jaar tijd mij een goed gediversifieerd idée kunnen vormen door ongeveer 400 modellen naakt te shooten.

      D.

      Comment


      • #4
        Re: - Summer, on location...

        Oprechte dank voor je interessante uitleg. Je hoeft er uiteraard niets aan te veranderen, het komt me enkel 'wat raar' over het lijkt op een piemeltje (een stokje) wat natuurlijk onmogelijk is en wou dat melden hoe mij dit als kijker overkomt want voor jou is dat anders als rechtstreeks betrokkene (in dit verband als maker). Kan het niet beter uitleggen hoor, doe mijn best en heb waardering voor elke foto - ik stel me dan (uitzondering ?) open voor elke vorm van beeldspraak en soms "geniet" ik daar van, meestal aan foto's met een verhaal
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: - Summer, on location...

          Mooie foto, met een mooi contrast. Het menselijk schoon, in een lelijke door de mens gecreëerde omgeving.
          https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

          Comment


          • #6
            Re: - Summer, on location...

            Voor mij niks mis en volg Tom wat betreft deze foto...mooi...

            Groeten
            Freddy
            https://fredor2.wixsite.com/my-site

            Comment


            • #7
              Re: - Summer, on location...

              Ik ben niet zo gek op de gekozen achtergrond. Dezelfde foto maar dan op een betere achtergrond was zeker een topper geweest.

              Comment


              • #8
                Re: - Summer, on location...

                Heel mooi.

                Comment

                Working...
                X