Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Natuurvijver B

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Natuurvijver B

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Natuurvijver B

    Mooi al had ik wel een streepje horizon willen zien..Zit nu op honger..!
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Natuurvijver B

      prachtig subtiele kleuren dat water, top tegen de kleuren van het land.

      Comment


      • #4
        Re: Natuurvijver B

        nice!
        ik zou er direct willen gaan zitten om een hengeltje uit te gooien.
        Denk wel dat ik de hier afgebeelde kleuren dan niet ga zien
        een pessimist is een optimist met ervaring.
        Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
        Pentax k-3II en nog meer glas

        Comment


        • #5
          Re: Natuurvijver B

          Oorspronkelijk geplaatst door fena Bekijk bericht
          prachtig subtiele kleuren dat water, top tegen de kleuren van het land.
          ik volg !!! grts Jozef
          Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

          Comment


          • #6
            Re: Natuurvijver B

            Het wrikt en wringt aan alle kanten, geen lekkere vlakverdeling.

            Ik kan er ook niet echt een onderwerp / blikvanger in vinden. Redelijk 1 tonig beeld, geen sfeer.

            Ook al ken ik de omgeving niet waarin dit beeld is gemaakt, maar het beeld doet vermoeden, dat een beeld met voorgrond, water, landtong. water, bos en lucht wel mogelijk moet zij, landscape dan wel portrait.

            Comment


            • #7
              Re: Natuurvijver B

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              Mooi al had ik wel een streepje horizon willen zien..Zit nu op honger..!
              ik vog hier wel, beetje meer aan de bovenkant had gemogen van mij...
              de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
              Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

              Comment


              • #8
                Re: Natuurvijver B

                Volgende keer mss eens door de knieën gaan,vanuit een lager standpunt zou je zowel het huidige deel alsook de lucht erachter in beeld krijgen.
                digitaal impressionist

                Comment


                • #9
                  Re: Natuurvijver B

                  Oorspronkelijk geplaatst door Martijn1980 Bekijk bericht
                  nice!
                  ik zou er direct willen gaan zitten om een hengeltje uit te gooien.
                  Denk wel dat ik de hier afgebeelde kleuren dan niet ga zien
                  Dan zal je snel je opmerking over de kleuren moeten inslikken Martijn ! Elke minuut verandert er wat en ook de opnamehoek heeft zijn veelzijdige invloed. Dat negativisme over kleuren of vermoedens (wat geen feiten zijn) is soms irriterend en doen amateurfotografen hier verdwijnen na al die jaren hier een vaststellend feit, en ook al zou ik het graag anders zien (sociale communicatie) ik zal het ook niet kunnen veranderen !
                  Toch oprechte dank voor je reactie en nog veel fotoplezier.
                  Tevens is iedereen bedankt voor het schrijven !
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Natuurvijver B

                    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    Mooi al had ik wel een streepje horizon willen zien..Zit nu op honger..!
                    grt,bouk.
                    Ja bouk en nog anderen, hier heb ik even mee geworsteld want er is wel een streepje horizon aanwezig. Het is zoals dikwijls "een keuze".
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Natuurvijver B

                      Mooi, zelf had ik bovenaan nog een beetje durven weg te laten zodat men niet boven op dat graan kan kijken
                      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Natuurvijver B

                        Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                        Dan zal je snel je opmerking over de kleuren moeten inslikken Martijn ! Elke minuut verandert er wat en ook de opnamehoek heeft zijn veelzijdige invloed. Dat negativisme over kleuren of vermoedens (wat geen feiten zijn) is soms irriterend en doen amateurfotografen hier verdwijnen na al die jaren hier een vaststellend feit, en ook al zou ik het graag anders zien (sociale communicatie) ik zal het ook niet kunnen veranderen !
                        Toch oprechte dank voor je reactie en nog veel fotoplezier.
                        Tevens is iedereen bedankt voor het schrijven !
                        Toch even iets rechtzetten Raymond. Dit was helemaal niet negatief bedoeld.
                        Elke fotograaf geeft een draai aan de werkelijkheid om het beeld boeiender te maken. Denk maar even aan de vakantiefolders waarin lijkt alsof het hotelzwembad gigantisch groot is terwijl het eigenlijk gaat om een minizwembadje waarin juist genoeg plaats is voor 4 volwassen mensen. Meestal doen ze dit door de opnamehoek nauwkeurig te bepalen.
                        Als ik een foto van het noorderlicht plaats kan ik je zeggen dat de kleuren in het echt ook niet zo fel zijn, maar onze camera neemt de kleuren nu eenmaal zo op...
                        Dan wil ik ook even reageren op uw volgende punt...
                        Het is inderdaad al enige tijd dat het hier een beetje uitgestorven is. Dit komt denk ik vooral doordat er veel mensen die gewoon een foto komen droppen zonder ook maar ergens een commentaar op te geven.
                        Ik hoop dan ook dat we daar op korte termijn iets aan kunnen veranderen.
                        met vriendelijke groeten
                        Martijn
                        een pessimist is een optimist met ervaring.
                        Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
                        Pentax k-3II en nog meer glas

                        Comment


                        • #13
                          Re: Natuurvijver B

                          @Martijn 1980 : Vergis je niet want ik ben helemaal niet boos hoor !!! En inderdaad er wordt veel gewerkt aan foto's zonder dit te melden en dat is geen verplichting en het interesseert me trouwens niet, als de foto maar 'goed' is en dàt is al heel relatief. Het spijtige is dat we niet allemaal op dezelfde lijn beoordeeld worden of een beoordeling krijgen. In en over kleuren is me dat al dikwijls opgevallen maar ga er geen discussie over opzetten want men zit snel in een 'welles-nietes' spelletje. We trekken onze conclusie en doen rustig verder : We tonen onze foto's en kijken naar anderen, zo blijft het forum genietbaar
                          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                          Comment

                          Working...
                          X