Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gratis screenrecorder

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gratis screenrecorder

    Weet iemand een gratis screenrecorder die niet in tijd is beperkt en geen watermerk heeft ?
    Ik heb er al verscheidene geïnstalleerd en terug afgegooid omdat die wel gratis beloven, maar voor ofwel 3 minuten, of wel 15 min mét watermerk .
    Edit,
    ik had een goede op mijn vorige pc (screen recording suite), die kwam van "giveawayoftheday" , ik kan die helaas niet overzetten .
    Last edited by toerist; 29 maart 2020, 18:15.
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: Gratis screenrecorder

    We hebben de beste gratis schermrecorders voor u samengesteld om video op te nemen zonder watermerk en zonder vertraging. Lees dit artikel om er een te kiezen!


    OBS dus.....

    Groet,

    Jan

    Comment


    • #3
      Re: Gratis screenrecorder

      dank je wel,

      Ik heb voorlopig toch deze; Screen Recorder Pro for Win10, ik weet alleen nog niet hoe lang die opneemt ...
      Screen Recorder Pro can capture Screen, Webcam, Audio, Cursor. With this powerful tool, you can record anything on the screen including selected areas, applications, active windows, and more. Features: -Take ScreenShots -Capture ScreenCasts (Avi/Gif/Mp4) -Capture with/without Mouse Cursor -Capture Specific Regions, Screens or Windows -Capture Mouse Clicks or Keystrokes -Mix Audio recorded from Microphone and Speaker Output -Capture from Webcam. Please Note: - It is best to have some recording time for each recording, for example, more than 3 seconds. - It is best to have some recording interval for each recording, for example more than 3 seconds. - The output directory cannot be set to the root directory of the C drive, such as C:\

      Indien niet lang, denk ik aan OBS
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

      Comment


      • #4
        Re: Gratis screenrecorder

        Ik gebruik nu al jaren screenpresso en dit voor zowel capteren van video of gewoon beelden.

        https://www.screenpresso.com/
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • #5
          Re: Gratis screenrecorder

          In Windows 10 heb je standaard een optie om video op te nemen via de GameBar.
          Ik heb dat een tijdje gebruikt maar toch overgestapt op OBS Studio wat veel meer mogelijkheden heeft.
          Canon 500D + Sigma 17-70 f/2.8-4.5 + Canon 70-300 f/4-5.6 IS + Sigma 30 f/1.4 + Canon 85 f/1.8

          Comment


          • #6
            Re: Gratis screenrecorder

            Bedankt voor de reacties!!!
            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
            George Orwell

            Comment


            • #7
              Re: Gratis screenrecorder

              Update,
              Screen Recorder Pro for Win10 kon ik niet saven .
              OBS staat op pc, maar is moeilijk om mee te werken (kadrering)
              Heb nu ook "aiseesoft screen recorder" /NCH Debut geïnstalleerd, werkt zeer goed !
              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
              George Orwell

              Comment


              • #8
                Re: Gratis screenrecorder

                Vandaag staat er ene op "giveawayoftheday" !
                """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                George Orwell

                Comment


                • #9
                  Re: Gratis screenrecorder

                  En is dat echt gratis? Nergens een addertje ( of een python) ?
                  ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                  Si non, on devient bonbon
                  Et les gens nous mangent !"

                  Comment


                  • #10
                    Re: Gratis screenrecorder

                    Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                    En is dat echt gratis? Nergens een addertje ( of een python) ?
                    Weenie
                    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                    George Orwell

                    Comment


                    • #11
                      Re: Gratis screenrecorder

                      NB
                      Diene NCH debut terug eraf gegooid, werkt maar 1malig, afgooien en terug installeren, terug voor 1x enz.
                      Nu heb ik oCam.
                      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                      George Orwell

                      Comment

                      Working...
                      X