Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

X-T3 prijsdaling

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • X-T3 prijsdaling

    Ik weet niet of het hier kan gepost worden en ik zal geen naam van een verkoper vernoemen. Met de komst van de X-T4 kan men zich verwachten aan een prijsdaling van de X-T3. Wel nu die is al ingezet door zeker één PRO-verkoper, waar de X-T3 momenteel (en dit is tijdelijk tot 31 maart) te koop is voor 1099 EUR.
    De prijzen zullen vermoedelijk nog wel zakken, maar in een periode waarin de fysieke winkels gesloten zijn en er geen beurzen zijn, moeten verkopers andere inspanningen doen om hun stock verkocht te krijgen. Het beloven harde tijden te worden voor ook de fotohandelaars, de fotografiebudgetten van de kopers krimpen reëel of door economische onzekerheid en fotomateriaal is nu niet bepaald het eerste waar men geld aan uitgeeft.

    Maar er vallen dus koopjes te doen en dit zal m.i. alleen maar toenemen.

    Vriendelijke groeten

    Peter


    Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

  • #2
    Re: X-T3 prijsdaling

    ik de,k dat deze prijs de officiele van Fuji is momenteel. 1299-200 = 1099
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

    Comment


    • #3
      Re: X-T3 prijsdaling

      Kamera-express : 1349 - 100 EUR kassakorting
      PCH : 1199 EUR
      Grobet : 1099 EUR
      Photo Soignies : 1399 (vermoedelijk moet hier nog de 200 EUR korting worden afgetrokken)
      Foto Nelissen : 1499 - 200 = 1299 EUR
      Foto Ribyns : 1399 (= promo tot 31/3/2020)

      Goed uitkijken is de boodschap. De winkels zijn gesloten, dus alles moet verstuurd worden.

      Comment


      • #4
        Re: X-T3 prijsdaling

        Comment


        • #5
          Re: X-T3 prijsdaling

          Of voor de durvers :



          mir
          De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

          Comment


          • #6
            Re: X-T3 prijsdaling

            Durvers?
            Ik heb daar voor maar dan € 3.133 gekocht en in vergelijking met de prijzen van hier heb ik waarschijnlijk maar dan € 1.000 uitgespaard.
            Het materiaal is er net als in elke winkel elders in België of Nederland.
            En het is echt niet nodig daarrond weer een welles nietes verhaal rond te hangen.
            Ik ben een 100% tevreden klant.
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: X-T3 prijsdaling

              (...) te verwijderen
              Last edited by Heembeek; 12 april 2020, 09:40. Reden: ongefundeerde opmerking

              Comment


              • #8
                Re: X-T3 prijsdaling

                Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                Durvers?
                Ik heb daar voor maar dan € 3.133 gekocht en in vergelijking met de prijzen van hier heb ik waarschijnlijk maar dan € 1.000 uitgespaard.
                Het materiaal is er net als in elke winkel elders in België of Nederland.
                En het is echt niet nodig daarrond weer een welles nietes verhaal rond te hangen.
                Ik ben een 100% tevreden klant.
                Mijn reactie kwam er na het lezen van dit draadje :

                Forum voor alles over (digitale) fotografie, maar wat niet in de overige forums past. Voor onderwerpen die niets met fotografie te maken hebben, kun je het forum Chit Chat gebruiken.


                Durvers omdat de site misschien zal verdwijnen. En ik wil er helemaal geen welles nietes verhaal van maken.
                Ook merk ik dat het prijsverschil niet zo groot is.

                mir
                Last edited by mir; 12 april 2020, 11:52.
                De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                Comment


                • #9
                  Re: X-T3 prijsdaling

                  Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                  Mijn reactie kwam er na het lezen van dit draadje :

                  Forum voor alles over (digitale) fotografie, maar wat niet in de overige forums past. Voor onderwerpen die niets met fotografie te maken hebben, kun je het forum Chit Chat gebruiken.


                  Durvers omdat de site misschien zal verdwijnen. En ik wil er helemaal geen welles nietes verhaal van maken.
                  Ook merk ik dat het prijsverschil niet zo groot is.

                  mir

                  Mir, ik ken u al langer dan vandaag, ik weet dat u er geen welles/nietes spelleke wilt van maken. Het was ook niet tegen u of speciaal iemand gericht.
                  Ik wilde alleen mijn eigen ervaringen mededelen.
                  Ik kan u gerust een kopie van al mijn facturen opsturen dan kunt u mss nog de prijzen vergelijken.
                  En of het prijsverschil niet zo groot niet meer is, waarom was dat vroeger wel zo groot? Enfin soit dat zijn mijn zaken niet, ik koop gewoon waar het het goedkoopst is.
                  Service? De service van Konijnenberg was een echte schande, niet meer of minder dan 0,0 en dan werd je nog in de zak gezet.

                  Of de site zal verdwijnen, dat kan dus zijn . Niemand die dat nu al kan voorspellen? maar de NL site staat nog steeds online.
                  Heeft u een gedacht hoeveel procent een Belgische winst moet maken op de fabrieksprijs?
                  Best zwijg ik hierover of ik krijg de helft van het forum op mijn dak.
                  Of ik uit mijn nek klets? Mijn echtgenote heeft een bloeiende kledingwinkel gehad..............................
                  Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                  Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                  Comment

                  Working...
                  X