Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kasteel van horst

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kasteel van horst

    Een combinatie van video en fotografie, pandemie en isolement!

    Much to learn I still have!

  • #2
    Re: Kasteel van horst

    In ieder geval een filmpje dat je niet verveeld, niet te kort maar ook niet te lang en in een mooi montage gegoten...
    Hobby video maker
    www.allride.be/gibvideo

    Comment


    • #3
      Re: Kasteel van horst

      zeer zeer zeer mooie beelden!!! ook even gekeken naar je tielt winge daywalk... ook even mooi!! je hebt ineens een "subscriber" bij! ze zitten technisch zeer mooi in elkaar, afwisselend, nooit vervelend, de muziek erbij, mooie beelden en geluiden... helemaal af!! proficiat!
      De gustibus et coloribus non est disputandum
      Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

      Comment


      • #4
        Re: Kasteel van horst

        Oorspronkelijk geplaatst door TomStr Bekijk bericht
        zeer zeer zeer mooie beelden!!! ook even gekeken naar je tielt winge daywalk... ook even mooi!! je hebt ineens een "subscriber" bij! ze zitten technisch zeer mooi in elkaar, afwisselend, nooit vervelend, de muziek erbij, mooie beelden en geluiden... helemaal af!! proficiat!
        Thanks Tom ... gewoon ook leuk om te maken... ook al inspireer ik er maar enkelen mee ... ik heb er plezier aan gehad ;-)
        Much to learn I still have!

        Comment


        • #5
          Re: Kasteel van horst

          Mooi gedaan met goed passende muzikale omlijsting.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Kasteel van horst

            Hey Dieter, leuk je hier ook te zien! Ik kijk altijd uit naar je nieuwe video's
            Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.

            Comment

            Working...
            X