Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

"Klik"

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] "Klik"


  • #2
    Re: "Klik"

    Leuk, met vooral de grijstinten waardoor het haar en de nagels er uit knallen. Goede belichting ook.

    Comment


    • #3
      Re: "Klik"

      Mooi met een vraagje....
      waar zit de sluiterknop..?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: "Klik"

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        Mooi met een vraagje....
        waar zit de sluiterknop..?
        grt,bouk.
        Idd Bouk, had ik moeten op letten....

        Comment


        • #5
          Re: "Klik"

          Oorspronkelijk geplaatst door karabinier Bekijk bericht
          Idd Bouk, had ik moeten op letten....
          Men moet ze niet te slim maken Mooie belichting, goede foto zeker vanwege de fout
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: "Klik"

            Goede foto, prachtig idee.

            Enkel jammer dat ze de camera niet beet houd zoals het moet!
            Instagram / Facebook

            Comment


            • #7
              Re: "Klik"

              Technisch goede foto, goede kleding en accessoires, goede belichting ook, en goed idee...

              De pose van de handen is spijtig genoeg een stuk minder goed, niemand houd een camera zo vast,
              en voor een "glam foto" zitten er wat veel rimpels in de verwrongen handen en polsen.

              Hier moest bij de opname iets meer aandacht aan geschonken worden...en dan had je een super beeld bekomen

              D.

              Comment


              • #8
                Re: "Klik"

                Ik vind dit een geweldig beeld. Veel storytelling, veel sfeer, heel knap licht en styling. En wie zegt er dat het de bedoeling was om een fotograferende dame neer te zetten? Dat lijkt me wat jullie willen zien? Voor mij is dit geen "fout", je hebt er het raden naar met wat ze bezig is. Voor mij alvast niet met foto's nemen. Benadrukt op de manier waarop ze de camera vastheeft. Haar linkeroog lijkt me ook niet in de richting van de camera te kijken, maar naar de zijkant van het beeld. Daarom dat je er ook langer blijft naar kijken, het wijkt af van het verwachtingspatroon van de toeschouwer. En ja, dat brengt spanning in het beeld. Waar ik een beetje op m'n honger blijf zitten is het verschil in styling tussen de dame en de camera enerzijds en de zeer gestyleerde achtergrond anderzijds. Voor mij helpt dat het verhaal niet voldoende vooruit. Die achtergrond geeft mij net iets te weinig contextuele informatie. De rimpels in de polsen zijn voor mij een meerwaarde in het verhaal en vertellen me samen met de onderarmen, de handen, de rimpels in de hals en tussen de wenkbrauwen dat het geen superjong personnage meer is. Alles bij elkaar voor mij een knap beeld, grijs is een moeilijke kleur en dat heb je heel goed aangepakt.
                www.freddyhelsen.be

                Comment


                • #9
                  Re: "Klik"

                  Heel knappe belichting.
                  https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

                  Comment


                  • #10
                    Re: "Klik"

                    Origineel ! Boeiend beeld !!

                    Comment


                    • #11
                      Re: "Klik"

                      Jammer dat deze mooie dame helemaal verstopt zit achter de camera. Ik mis oogcontact en connectie met deze dame. Heb je er nog andere?

                      Comment


                      • #12
                        Re: "Klik"

                        Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
                        Jammer dat deze mooie dame helemaal verstopt zit achter de camera. Ik mis oogcontact en connectie met deze dame. Heb je er nog andere?

                        Comment


                        • #13
                          Re: "Klik"

                          Voor mij de originele foto. Je moet niet alles laten zien.
                          In een griezelfilm zijn de spannendste momenten ook niet dat je het monster ziet.
                          Wel wanneer je hersenen willen invullen wat je verwacht of vreest of verlangt..
                          Zo kijk ik ook graag naar foto's, dat je het laatste stukje zelf moet invullen.
                          Wat je niet laat zien is voor mij even belangrijk dan wat je wel laat zien.
                          www.freddyhelsen.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: "Klik"

                            Voor mij ook de originele!! Mooi gedaan!

                            De vingers leiden me ook af wel, maar kan inderdaad zijn dat het net een vrouw op bezoek is die toevallig of voor de lol de camera eens vastneemt!
                            Gewoon al interessant vind ik omdat mensen het hier oneens over zijn!

                            Goed gedaan dus en anders dan anders! Proficiat!
                            Student CVO - Masterclass Portret

                            [ Instagram - Facebook - Website ]

                            Comment

                            Working...
                            X