Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ext.HDD

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ext.HDD

    ik heb (oa) 1 van 2TB van Medion, die werkt prima via mijn oude win7pc, maar slaagt tilt op mijn w10pc ...
    Versleten, of wat? Zo dikwijls is die niet gebruikt, enkel voor back-up, zo af-en-toe .
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: Ext.HDD

    Werkt die nu nog altijd op een Windows 7 pc, en niet op een Windows 10?
    Als die probleemloos werkt op de Windows 7 pc, dan is de harde schijf niet defect, een defecte harde schijf zal op geen enkele pc werken.

    Is het een compacte harde schijf of een grote met een aparte voeding?
    Als het een compacte schijf is dan krijgt die voeding via de USB, probeer dan eerst een ander kabeltje of een andere USB poort (als er meer dan 1 USB poorten zijn).
    Misschien geeft de USB aansluiting van de Windows 10 pc dan niet voldoende stroom, en daardoor zal de harde schijf kuren vertonen.
    Ik heb zelf ook al een probleempje gehad met een externe harde schijf omdat er een fout zat in het kabeltje (het was een nieuwe externe harde schijf en het kabeltje was er bij geleverd).
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Ext.HDD

      OK, zal 's proberen, Danke!
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

      Comment

      Working...
      X