Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eekhoorntje (speciaal)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Eekhoorntje (speciaal)

    Ik weet niet of BD klaar is voor dergelijke foto's want er wordt hier nogal old-fashion naar fotografie gekeken.
    Dus graag jullie ongezouten mening.

    Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy ;)
    https://500px.com/marnix_photography

  • #2
    Re: Eekhoorntje (speciaal)

    Mooie opname, niks verkeerd mee wat mij betreft
    Enkel kan men vragen stellen over de manier waarop uiteraard, maar dit soort beelden zie je steeds meer voorbijkomen, nadeel is wel dat het allemaal dezelfde zijn
    Dus ik denk, eerlijk gezegd, dat de echte natuurfotografie, dus gewoon de vrije natuur intrekken om foto's te maken, steeds minder voorkomt
    Maar men maakt dan ook hele mooie beelden in zulke betaalhutten, dus ja waarom niet hé als er geen dier voor moet lijden dan moet het kunnen
    Voordeel is dan ook dat het steeds rustiger wordt in de vrije natuur ;-)

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Eekhoorntje (speciaal)

      Alle trukken van de foor om tot dit mooie resultaat te komen. Is daar iets mis mee? Niet voor mij...

      Comment


      • #4
        Re: Eekhoorntje (speciaal)

        Apart, maar mooi gedaan
        Groeten Andre

        Comment


        • #5
          Re: Eekhoorntje (speciaal)

          Niks mis mee, levert een mooi resultaat op
          https://www.behance.net/Lynx1966

          Comment


          • #6
            Re: Eekhoorntje (speciaal)

            Mooi resultaat en moet kunnen. Alleen de vraag of dit nog natuurfotografie is. Ik zag vandaag iets gelijkaardigs van een eekhoorn die tegen zijn spiegelbeeld aan het boksen was. Alleen viel het nogal op dat de schaduwen van twee kanten kwamen. Maar ja, moet kunnen zeker in deze tijd met steeds meer "spielereien" voor grote mensen. Hier zou ik wel de nootjes weggelaten hebben.

            Comment


            • #7
              Re: Eekhoorntje (speciaal)

              Persoonlijk vind ik het een pracht van een foto...maar je vermelding of we er hier klaar voor zijn..komt me
              nogal arrogant over....wie is voor wat klaar...en verklaar je mss eens nader met "old fashion" denk je dat jouw beeld "new fashion" is ?

              Groeten
              Freddy
              https://fredor2.wixsite.com/my-site

              Comment


              • #8
                Re: Eekhoorntje (speciaal)

                Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
                Persoonlijk vind ik het een pracht van een foto...maar je vermelding of we er hier klaar voor zijn..komt me
                nogal arrogant over....wie is voor wat klaar...en verklaar je mss eens nader met "old fashion" denk je dat jouw beeld "new fashion" is ?

                Groeten
                Freddy
                Heeft totaal niks met arrogantie te maken. Ik ben hier al jaren lid en uit ervaring houd men hier meer van fotografie in zijn pure vorm waar natuurlijk ook niks mis mee is maar eens er teveel aan geshopt is wordt het vaak niet meer gewaardeerd. Wat is new fashion? Nee is gewoon een bewerkte foto, je bent er voor of niet en btw als je dit al als arrogant overkomen vind vraag ik mij af wie hier het korte lontje heeft. Bij deze, einde discussie.
                Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy ;)
                https://500px.com/marnix_photography

                Comment


                • #9
                  Re: Eekhoorntje (speciaal)

                  Oorspronkelijk geplaatst door Dextro Bekijk bericht
                  Ik ben hier al jaren lid en uit ervaring houd men hier meer van fotografie in zijn pure vorm waar natuurlijk ook niks mis mee is maar eens er teveel aan geshopt is wordt het vaak niet meer gewaardeerd.
                  Bwah ik denk dat dat hier nogal meevalt hoor Marnix, zeker als je vergelijkt met bvb BP
                  Dat dit een geshopte opname is zal iedereen wel zien volgens mij, lijkt me toch duidelijk hoop ik toch, zeker als je wat snapt van reflecties.
                  Ook qua omgeving en achtergrond lijkt me dit toch héél duidelijk
                  Iedereen doet wat hij wil met z'n opnames hé en de mogelijkheden zijn er
                  Maar niet iedereen moet dit uiteraard graag zien hé

                  grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Eekhoorntje (speciaal)

                    Persoonlijk vind ik het wel een mooie foto, maar qua bewerking ga het mij iets te ver.
                    Dit is voor mij geen fotografie meer maar beeldbewerking .

                    Mvg Marc.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Eekhoorntje (speciaal)

                      Persoonlijk vind ik het wel een mooie foto, maar qua bewerking ga het mij iets te ver.
                      Dit is voor mij geen fotografie meer maar beeldbewerking .

                      Mvg Marc.

                      Comment

                      Working...
                      X