Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dark Ivy

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Dark Ivy

    DARK IVY - in-camera meervoudige belichting DARK

    De afgelopen 2 ochtenden heb ik vanaf zonsopgang in het bos doorgebracht. Behalve een massa foto's van verschillende onderwerpen met verscheidene technieken, heeft me dat vooral rust en helderheid in mijn hoofd gebracht. Wat is de natuur toch een bron van positiviteit …

    Ingrid Vekemans Photography
    Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
    http://www.ingridvekemans.com

  • #2
    Re: Dark Ivy

    Abstract resultaat Ingrid, heel apart maar zeker niet mis

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Dark Ivy

      Inderdaad iets heel anders. Mooi gebracht met alles dat naar dat centrale punt leidt.

      Comment


      • #4
        Re: Dark Ivy

        Mooi al wordt ik hier niet rustig van hoor....?
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Dark Ivy

          Absoluut heel mooi, Maar i had hem eerder in de afdeling Abstract verwacht. Heeft niets met kwaliteit te maken, hoor Ingrid.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: Dark Ivy

            Dank voor de commentaren!
            @Bouk: ik word ook niet rustig van het bekijken van mijn beeldscherm, hoor - maar in de natuur creatief bezig zijn… alleen… met de vogeltjes, de eekhoorns en de reeën… daar word ik toch rustig van :-)
            @Johan1956: ik had inderdaad nog getwijfeld, maar vermits het beeld gewoon in de natuur gemaakt is, wist ik het niet goed...
            Last edited by IngridVekemansPhoto; 20 maart 2020, 06:45.
            Ingrid Vekemans Photography
            Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
            http://www.ingridvekemans.com

            Comment


            • #7
              Re: Dark Ivy

              Geen idee wat het precies mag zijn, het lijkt wel een afgezaagde boom maar je hebt er een boeiend beeld mee weten te brengen
              Druk is het wel maar ik weet ook wat het met mij doet als ik zo uur en tijd verlies in de natuur, heerlijk is dat !
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Re: Dark Ivy

                Knap creatief abstract beeld .

                Comment


                • #9
                  Re: Dark Ivy

                  ik zoek en tracht ook te weten wat het is maar het lukt mij ook niet ,al vind ik het wel heel speciaal en vind er toch een sterke symmetrie in , het is een zuiver abstract beeld en het zou idd beter daar gestaan hebben , in de abstracte afdeling staan ook veel beelden die heel mooi is maar waar men het raden naar heeft ,elk met zijn eigen fantasie

                  Comment


                  • #10
                    Re: Dark Ivy

                    Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                    ik zoek en tracht ook te weten wat het is maar het lukt mij ook niet ,al vind ik het wel heel speciaal en vind er toch een sterke symmetrie in , het is een zuiver abstract beeld en het zou idd beter daar gestaan hebben , in de abstracte afdeling staan ook veel beelden die heel mooi is maar waar men het raden naar heeft ,elk met zijn eigen fantasie
                    Dank je Patrick, is er een manier om een beeld naar een ander forum te verplaatsen zonder dan alle commentaren te verliezen?
                    Ingrid Vekemans Photography
                    Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
                    http://www.ingridvekemans.com

                    Comment


                    • #11
                      Re: Dark Ivy

                      Oorspronkelijk geplaatst door IngridVekemansPhoto Bekijk bericht
                      Dank je Patrick, is er een manier om een beeld naar een ander forum te verplaatsen zonder dan alle commentaren te verliezen?
                      miss eens aan de moderator vragen te verplaatsen ,ik vermoed dat de commentaren meegaan

                      Comment


                      • #12
                        Re: Dark Ivy

                        Abstract beeld. je zou niet kunnen zeggen dat dit in een bos gefotografeerd is.
                        http://www.photo-patricske.be
                        Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                        Comment


                        • #13
                          Re: Dark Ivy

                          Moderator Note: Op vraag van TS verplaatst naar Abstract.
                          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                          Comment


                          • #14
                            Re: Dark Ivy

                            Fijn dat je de foto hebt laten verplaatsen, Ingrid. Staat nu echt te schitteren tussen de andere abstracten.
                            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                            Vriendelijke groeten, Johan

                            Comment


                            • #15
                              Re: Dark Ivy

                              Een héél prachtige opname........wat het kan zijn is idd het raden naar, maar de bewerking en tinten zijn subliem.
                              Ik gok op een broos takje tegen een staalblauwe hemel, een eigen interpretatie hoe je je toen voelde mss.
                              Groetjes Katrien
                              Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

                              Comment

                              Working...
                              X