Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kamera express academy

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kamera express academy

    iemand ervaring met de kamera express academy, meerbepaald de basiscursus sportfotografie?

  • #2
    Re: kamera express academy

    Is dat niet gratis bij aankoop van X...............?
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: kamera express academy

      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Is dat niet gratis bij aankoop van X...............?
      niet meteen nee... 59 euro voor een reeks

      Comment


      • #4
        Re: kamera express academy

        Telkens na een aankoop heb ik eentje gekregen, gratis en voor niks.
        59 euro vind ik nogal veel, zou je niet beter gediend zijn met een goed boek?
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: kamera express academy

          Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          Telkens na een aankoop heb ik eentje gekregen, gratis en voor niks.
          59 euro vind ik nogal veel, zou je niet beter gediend zijn met een goed boek?
          vind ik ook... vooral omdat je absoluut niet weet wat je krijgt. Zijn blijkbaar 10 video's van 10 minuten telkens. Is enkel bij aankoop van bepaalde items, momenteel zijn er geen zo'n vouchers te krijgen :-(

          Comment


          • #6
            Re: kamera express academy

            Ik had er vorig jaar ook gratis, naar mijn indruk was het vooral bedoeld om materiaal te verkopen.
            Had je iets anders verwacht ?

            Meeste plezier heb ik nog gehad van een gratis jaarabonnement op Zoom NL, alhoewel SHOOT m.i. veel beter is.

            Comment


            • #7
              Re: kamera express academy

              Heb dat ook eens gratis gekregen, nadien vroegen ze naar mijn ervaring: goed dat het gratis was en vooral commercial van materiaal.

              Comment


              • #8
                Re: kamera express academy

                YT bv B&H So You Want to be a Sports Photographer? | 1uur 05 Mel DiGiacomo ea.
                https://ggpics.be/

                Comment


                • #9
                  Re: kamera express academy

                  Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
                  YT bv B&H So You Want to be a Sports Photographer? | 1uur 05 Mel DiGiacomo ea.
                  link : https://www.youtube.com/watch?v=QGfsv2bcVBU

                  Comment


                  • #10
                    Re: kamera express academy

                    Oorspronkelijk geplaatst door PaulVdB Bekijk bericht
                    Heb dat ook eens gratis gekregen, nadien vroegen ze naar mijn ervaring: goed dat het gratis was en vooral commercial van materiaal.
                    Je zal er waarschijnlijk wel wat bijleren, maar ondertussen kunnen ze ook beter "gereedschap" laten zien waarmee het wat gemakkelijker wordt om een bepaald soort foto's te maken.
                    Het is logisch dat ze dat doen bij zo'n workshop, het is een manier om de onkosten hun "gratis" workshop terug te verdienen.
                    Niet iedereen die deelneemt aan zo'n workshop zal meteen nieuwe spullen bijkopen, maar er zijn er toch altijd die door die workshop "over de streep" getrokken worden om bijvoorbeeld een andere lens aan te schaffen.

                    Dikwijls is het wel zo dat de deelnemers aan zo'n workshop niet echt het meest geschikte "gereedschap" in huis hebben om het soort foto's te maken waarover het gaat in die workshop (actie, macro, portret, landschap...).
                    En dan kan je zelf kiezen of je aan de hand van de tips die daar worden gegeven bijvoorbeeld een nieuwe lens (of iets anders) aanschaft waardoor je de kans op een beter resultaat voor een bepaald soort fotografie kan verhogen.
                    Met een kitlensje kan je ook sportfoto's maken, maar met de juiste lenzen wordt de kans op geslaagde foto's wel een stuk groter.
                    En dat is ook wat er tijdens zo'n workshop wordt besproken, het is dan aan jezelf om te beslissen of je die investering wil doen of niet.

                    Als je in een fotoclub een gastspreker uitnodigt die een eigen zaak heeft, dan gebeurt het ook wel dat die tijdens die avond wat reclame maakt voor zijn zaak (of voor workshops waaraan je kan deelnemen).
                    Maar dat wil daarom nog niet zeggen dat je verplicht bent om daar iets te gaan kopen (of deel te nemen aan een workshop).
                    http://barthuysmans.smugmug.com/
                    BD0338BE

                    Comment

                    Working...
                    X