Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

pixel pawn trigger werkt niet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • pixel pawn trigger werkt niet

    hallo,
    mijn trigger werkt niet, of soms wel eens een enkele keer, daarna niets meer. Hij is dus zeker niet defect.
    tf-361 tx = model
    de batterijen zijn ok, de zender en ontvanger staan op hetzelfde kanaal, de lichtjes van beiden branden groen, de flits en camera staan aan.
    is het van belang in welke volgorde ik alles aanzet ?
    wie weet raad ?
    Dankjewel !

  • #2
    Re: pixel pawn trigger werkt niet

    Oorspronkelijk geplaatst door katie449 Bekijk bericht
    hallo,
    mijn trigger werkt niet, of soms wel eens een enkele keer, daarna niets meer. Hij is dus zeker niet defect.
    tf-361 tx = model
    de batterijen zijn ok, de zender en ontvanger staan op hetzelfde kanaal, de lichtjes van beiden branden groen, de flits en camera staan aan.
    is het van belang in welke volgorde ik alles aanzet ?
    wie weet raad ?
    Dankjewel !
    Gaat de flitser af als je de testknop van de transmitter indrukt ? Werkt de transmitter als je hem off-camera gebruikt ?
    Volgorde van aanzetten maakt normaal gezien niks uit.
    David Leemans
    Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

    Comment


    • #3
      Re: pixel pawn trigger werkt niet

      sorry voor mijn late antwoord.
      ja ind. de testflits gaat af. Soms werkt hij dus wel een hele reeks na elkaar en even later niks meer.
      dank je !

      Comment


      • #4
        Re: pixel pawn trigger werkt niet

        Reinig de contacten van zowel zender als ontvanger misschien eens. De kans is groot dat er ergens een vals contactje op zit (hopelijk is 't dat maar, gezien u reeksen kan maken, en dan weer niet - lijkt het op zoiets).
        Wijzig misschien ook eens het kanaal van de zender+ontvanger (zeker de 2.4GHz modellen - kunnen in een overdruk spectrum vallen van de wifi).

        Comment

        Working...
        X