Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Summertime

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Summertime







    Groetjes,
    Dominic

  • #2
    Re: Summertime

    heb wat moeite met de inhoud....onwennige vrouw in lingerie die in de open natuur een rietje bestudeert.
    voor de rest wel een goede balans en kleur, met dat zonlicht
    My Website : http://www.ineedair.org
    Music / Painting / Motion Graphics / Image
    Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

    Comment


    • #3
      Re: Summertime

      Dromerig beeld, maar met die outfit? Wat is er mis met een mooi kleedje? Had bij dit beeld beter gepast denk ik. Lingerie is mooi in een slaapkamer.

      Comment


      • #4
        Re: Summertime

        Leuke opname met opvallend het model, waar het hier toch om gaat.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Summertime

          Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
          Dromerig beeld, maar met die outfit? Wat is er mis met een mooi kleedje? Had bij dit beeld beter gepast denk ik. Lingerie is mooi in een slaapkamer.
          Ze had ook een pyama kunnen dragen bij een dromerig beeld. Verder dan reclame voor aanbieders van lingerie, ben geen fan van lingeriefotografie ongeacht de locatie.
          Last edited by Binnenuit; 2 maart 2020, 10:35.

          Comment


          • #6
            Re: Summertime

            Het licht vind ik wel goed, schertediepte en pose ook. Enkel de verkeerde outfit voor mij. Naakt had dan wel gekund voor mij, met een haarband ofzo, wat flowerpower of zoiets 😊

            Comment


            • #7
              Re: Summertime

              Om het even in zijn context te plaatsen;

              We deden een shoot in en rond het meer.
              Ze had een bikini aan waar we enkele shots mee deden.
              Alvorens af te sluiten wou ze graag nog enkele shots met dat topje, dus zo gezegd zo gedaan.
              Het broekje is een bikinibroekje.

              Ze was zeker niet onwennig. Als dat zo overkomt dan heb ik het niet goed gedaan met mijn aanwijzingen.
              En dat lingerie enkel mooi zou zijn in een slaapkamer, daar zijn we het dan mee oneens

              Thx voor de reacties!
              Groetjes,
              Dominic

              Comment


              • #8
                Re: Summertime

                Ik vermoed dat het door haar pose komt dat ze onzeker overkomt. Ze lijkt onzeker te kijken en dan probeer je van nature aan iets te prutsen om die onzekerheid weg te krijgen.
                Misschien iets te vroeg of net te laat afgedrukt, kan ook?

                Op zich vind ik het een mooie foto maar heb zelf wat moeite met het harde zonlicht. Persoonlijk trek ik liever wat later op de avond zodat er wat zachter licht is.

                Mooi werk
                Instagram / Facebook

                Comment


                • #9
                  Re: Summertime

                  Lingerie mag en kan natuurlijk overal, evenals naakt...

                  Maar de context, de locatie, de sfeer, de uitdrukking van het model moet kloppen,
                  en daarvan vind ik niets terug in deze foto.

                  Het model wou een lingerie foto zeg je, dan had je beter moeten bijsturen kwa uitdrukking, pose, locatie, tijdstip, enz.

                  Mijn modellen komen ook soms met onmogelijke idéen af die op de shoot dag, locatie, uur, niet doenbaar zijn,
                  en daar moet de fotograaf dan een beslissing nemen van ja of nee dit kan , hier niet, nu niet, zo niet, maar wel op een ander tijdstip locatie
                  enz, enz.

                  Fotograaf is en blijft de hoofd regisseur.

                  Een wat mindere foto dus, maar je hebt hier reeds bewezen dat je veel sterkere zaken kan brengen

                  D.

                  Comment

                  Working...
                  X