Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Katrien1957 wint de februari 2020 Challenge, thema: Fles(sen). Proficiat!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Katrien1957 wint de februari 2020 Challenge, thema: Fles(sen). Proficiat!

    Slechts één fles (en dan nog maar half in beeld) had Katrien1957 nodig om de Challenge van de kortste maand van het jaar te winnen. Het was dan ook al van augustus 2019 geleden dat zij op het hoogste schavotje stond.
    Nochtans was het een spannende Challenge. Stampers (uiteindelijk op #5 gestrand) heeft een flink deel van de wedstrijd op kop gelegen, tot ik op een bepaald moment de rangschikking vooraan zag beginnen veranderen.
    De eindrangschikking: zoals gezegd, Katrien1957 op #1 (refill me), voigtlander op #2 en tantine op #3.
    Het was een korte maand, en misschien niet meteen de makkelijkste opdracht, maar ik ben tevreden van de oogst, en daarmee bedoel ik niet alleen het aantal geldige inzendingen (27). Ik heb zelden zoveel echt goeie beelden tegelijk gezien in de BD-Challenge. Nogal wat deelnemers zijn zeer origineel te werk gegaan en dat heeft hen punten opgeleverd!

    Zoals gewoonlijk krijgt de winnaar een kortingbon van €30,- aangeboden door onze sponsor CeWe. Ik voeg de winnende foto toe aan de Winnende Foto's 2020 topic en nomineer de inzending voor de Hall of Fame die op 9 maart uitgaat. Denk eraan: een nominatie voor de HoF is nog geen eindselectie.
    Tenslotte zal de foto door de Shoot-redactie worden opgevraagd voor publicatie in het tijdschrift.

    En laat maart nu maar nat worden!
    Last edited by LesC; 1 maart 2020, 09:40.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Katrien1957 wint de februari 2020 Challenge, thema: Fles(sen). Proficiat!

    Proficiat aan de podium plaatsen en de eentjes gevers, ik zie jammer genoeg nog veel eentjes aan foto"s die meer waard zijn, miskien dat die mensen op die foto"s uitleg geven waarom die foto maar een puntje waard is?

    Comment


    • #3
      Re: Katrien1957 wint de februari 2020 Challenge, thema: Fles(sen). Proficiat!

      Oorspronkelijk geplaatst door stampers Bekijk bericht
      Proficiat aan de podium plaatsen en de eentjes gevers, ik zie jammer genoeg nog veel eentjes aan foto"s die meer waard zijn, miskien dat die mensen op die foto"s uitleg geven waarom die foto maar een puntje waard is?
      Helemaal mee eens, ze hebben deze maand weer flink hun best gedaan

      Mvg Yves
      Last edited by yves23; 1 maart 2020, 12:55.
      What you see is what you get

      Comment


      • #4
        Re: Katrien1957 wint de februari 2020 Challenge, thema: Fles(sen). Proficiat!

        Ik ga deze week nog de individuele punten nakijken, en zal -bij onregelmatig scoren- de personen in kwestie op hun donder geven.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Katrien1957 wint de februari 2020 Challenge, thema: Fles(sen). Proficiat!

          Opletten voor Katrien1957 deze maand. Zij was al 4 jaar op rij laureaat in de maart-Challenge.
          Last edited by Jos Vanhengel; 4 maart 2020, 19:53.
          Vriendelijke groet,

          Jos

          Comment


          • #6
            Re: Katrien1957 wint de februari 2020 Challenge, thema: Fles(sen). Proficiat!

            Daar gaan we een stokje voorsteken, zal niet makkelijk zijn

            Comment


            • #7
              Re: Katrien1957 wint de februari 2020 Challenge, thema: Fles(sen). Proficiat!

              Een nat stokje, dan!
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: Katrien1957 wint de februari 2020 Challenge, thema: Fles(sen). Proficiat!

                Chapeau aan al de deelnemers het was een mooie challenge "flessen"

                Euh.........jullie triggeren mij nog meer .... en zo nog een grotere challenge
                Ik zal dus zeker alles goed nat maken niet enkel een stokje
                Super leuk die uitdaging te kunnen aangaan, al heb ik vorige maand een hele hele serieuze concurrentie gehad met prachtige foto's van mijn tegenkandidaten.
                Zo... ons deze maand eens goed nat maken zou ik zeggen
                Groetjes Katrien
                Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

                Comment


                • #9
                  Re: Katrien1957 wint de februari 2020 Challenge, thema: Fles(sen). Proficiat!

                  Ja mannekes, een geprikkelde Katrien is er 5 waard ... maar we gaan ons zo maar niet naar de slachtbank laten leiden he
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment

                  Working...
                  X