Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DPD problemen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • DPD problemen

    Op 23/02 kocht ik bij bol.com twee keukenhulpjes. Deze zouden ten laatste op maandag 2 maart geleverd worden.

    Datum

    Tijd

    Plaats

    Pakketstatus

    26.02.2020 17:19 Oirschot (NL)
    Pakket overhandigd door de verzender aan de Pickup parcelshop

    25.02.2020 08:26 DPD Data centrum
    Order informatie is doorgegeven aan DPD

    Het pakketje is al aangerekend ter waarde van 9,50 Euro op mijn rekening en gaat volgende maand van mijn rekening af (betaald met Mastercard) dit terwijl ik de goederen nog niet ontvangen heb.
    Sindsdien ligt mijn pakketje onaangeroerd in Oirschot. Het kan toch niet zijn dat ik dat daar moet gaan afhalen? Maak ik mezelf te vlug zorgen?
    Ik heb gisteren een mail gestuurd naar DPD, tot vandaag geen antwoord. Is dit omdat ze daar in het weekeinde niet werken?

    Iemand tips?
    Ik had die zondag 23/02 ook nog een keukenpan gekocht bij bol.com, deze werd de volgende dag correct afgeleverd door Post.nl. Dit was dus wel in orde.

  • #2
    Re: DPD problemen

    Ja, we zijn gewend :vandaag bestellen na 24 uur geleverd.
    Maar ook bij winkels die dit claimen,hangt het er ook van de distributiedienst vanaf,hoe snel je het krijgt.
    Ook of het bv. rechtstreels van bol.com komt,of een winkel die samenwerkt met bol.com.
    Het ligt of lag daar in die shop,moet dan naar het disrtibutiecentrum etc.Dat vraagt tijd.
    Even grof door de website van DPD gegaan.Leveringstermiijn 24 uur (niet gegarandeerd) International shipping:1-6 dagen.
    Ook tracking is niet altijd up to date.
    Ben nog tegengekomen,dat iets geleverd werd om 8h45 en 11h30 kreeg ik een mail dat het die dag zou geleverd worden.
    Ik zou nog niet panikeren,en op 2 maart zeer grote kans dat je pakje er is,zoals voorop gesteld.
    Last edited by demuro; 29 februari 2020, 16:33.

    Comment


    • #3
      Re: DPD problemen

      Okay bedankt demuro,

      nu ben ik al iets geruster.

      Comment


      • #4
        Re: DPD problemen

        Als het maar op 2 maart zou geleverd worden dan begin je toch al vroeg te klagen hé

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: DPD problemen

          Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
          Als het maar op 2 maart zou geleverd worden dan begin je toch al vroeg te klagen hé

          grts
          Sieg
          Dat vind ik nu ook wel.
          Bovendien vind ik DPD één van de betere koerierdiensten.
          DHL verzend zijn pakjes uit Nederland eerst naar Duitsland en pas dan naar België.
          Ik vind dat PostNL er erg op vooruit gegaan is zeker qua snelheid van leveren en ze bellen altijd aan nu.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: DPD problemen

            Wat een levensbedreigende ramp.
            2 keukenhulpjes t.w.v. 9,50€ met opgegeven uiterste leveringsdatum van 2 maart, zijn nog niet aangekomen op 29 februari.
            29 februari en 1 maart vallen in een weekend !.
            Als je daar niet mee kunt leven, kom dan uit je zetel en fiets naar de fysieke winkel in je buurt.

            Ik vrees dat online aankopen niet voor jou geschikt is.
            In december kreeg je ook al een paniekaanval toen je op een pakje van bol.com wachtte .....
            Last edited by notex; 1 maart 2020, 10:43.

            Comment


            • #7
              Re: DPD problemen

              Tien euro is voor sommigen een niemendalletje,voor anderen veel.
              Last edited by demuro; 1 maart 2020, 16:59. Reden: bijgewerkt

              Comment


              • #8
                Re: DPD problemen

                Ongelooflijk. Ik stel gewoon een vraag en dan die reacties hier.
                Wat ben ik blij dat ik hier af en toe nog maar eens kom kijken en al even geen betalend lid meer ben. Ik heb toch nergens gezegd dat dat een levensbedreigende ramp is en dat ik daar niet mee zou kunnen leven.
                Ik maak mezelf gewoon wat snel zorgen, misschien onterecht.
                Soit, men doet maar. Ik zal mijn vragen in het vervolg wel op een anders stellen.

                Comment


                • #9
                  Re: DPD problemen

                  Veel praat aan de toog in dit forum, is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven.
                  De ene is al meer dronken dan de andere.
                  Niks van aantrekken Steven en gewoon doorrijden.
                  Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                  Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                  Comment


                  • #10
                    Re: DPD problemen

                    Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
                    Ongelooflijk. Ik stel gewoon een vraag en dan die reacties hier.
                    Wat ben ik blij dat ik hier af en toe nog maar eens kom kijken en al even geen betalend lid meer ben. Ik heb toch nergens gezegd dat dat een levensbedreigende ramp is en dat ik daar niet mee zou kunnen leven.
                    Ik maak mezelf gewoon wat snel zorgen, misschien onterecht.
                    Soit, men doet maar. Ik zal mijn vragen in het vervolg wel op een anders stellen.
                    Je schrijft zelf dat het pakketje maar op 2 Maart zou kunnen geleverd worden, dus maak je je inderdaad te snel zorgen
                    Dat het pakketje al onderweg is heb je hier zelf geschreven, dus nog even geduld, kan best zijn dat het morgen bij jouw thuis staat zoals afgesproken
                    Verschillende dingen bestellen bij BOL.com wil niet zeggen dat alles op hetzelfde moment verstuurd wordt
                    BOL.com werkt met verschillende leveranciers die elk apart het item opsturen.
                    Zo hebben wij ooit eens een bestelling gedaan bij BOL van vier items, deze kwamen alle vier apart aan en op verschillende dagen maar wel binnen de beloofd tijd.
                    Dus zeker geen zorgen maken, waarschijnlijk staat morgen de leverancier bij jou

                    grts
                    Sieg
                    Voor meer foto's ; www.sieg.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: DPD problemen

                      Sommigen zouden beter een spiegel bestellen (al dan niet bij Ali) alvorens commentaar te geven.

                      Uiteraard heeft iedereen het recht een vraag te stellen, maar als die vraag te dom is ... geef er dan geen dom antwoord op.

                      Wat DPD betreft, er zijn verschillende opties om te verzenden ... bij standaard verzending kan de levering tot vijf dagen duren, ze komen dan pas langs als ze nog in je buurt moeten leveren.
                      Ook behandelen ze eerst zendingen die aan een duurder tarief werden verzonden.

                      Ook hier al vaak ondervonden, ofwel heel snel ofwel tot een dag of vijf.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: DPD problemen

                        Als ik op de trackinginformatie klik staat er "pakket wordt overgedragen door de verzender aan pickup point". Mijn ervaring is dat dat pakketje van de pickupshop dezelfde dag nog verder gaat naar het depot (ik veronderstel ergens in België) en dezelfde dag/nacht nog verder gaat naar mijn thuisadres. Ik heb met DPD nog nooit problemen gehad, echter zegt mijn buikgevoel nu dat er iets niet klopt. Sinds woensdag is er geen beweging meer met dat pakje. Mogelijk ligt het euvel bij de verzender (een firma net over de Belgische grens) en heeft die het pakketje mogelijks nooit afgegeven in Oirschot bij dat DPD punt. Feit is dat sinds woensdag dat pakketje daar onaangeroerd ligt en ik mezelf een beetje zorgen maak. Het is inderdaad maar 10 Euro dus daar ga ik niet wakker van liggen en is inderdaad geen levensbedreigend drama, dat heb ik trouwens nooit beweerd. Dat keukenhulpje heb ik trouwens besteld voor mijn moeder, en inderdaad ik woon wegens omstandigheden nog thuis en ga met mijn fiets naar het werk en heb geen kinderen, maar wat dat hiermee te maken heeft dat weet ik niet. Die keukenhulpjes worden trouwens in Nederland net over de grens met Reusel gemaakt, en moeten dus niet in tegenstelling tot wat hierboven beweerd word met het vliegtuig de wereld rondgevlogen worden. Als ik hier een domme vraag gesteld heb dan spijt het mij. Ik vroeg gewoon mezelf af welke stappen ik zou kunnen nemen om wat schot in de zaak te krijgen, enkele tips zijn welkom. Ik heb een mailtje gestuurd naar custom care services bij DPD maar ze antwoorden voorlopig nog niet. Maar we wachten nog wat af, die keukenhulpjes heb ik toch niet van doen, geduld is een schone deugd. Mijn moeder moet de gesneden ajuin maar opschrapen met het keukenmes zoals ze altijd gewend is geweest sorry voor deze domme vraag te stellen.

                        Comment


                        • #13
                          DPD problemen

                          Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
                          Als ik op de trackinginformatie klik staat er "pakket wordt overgedragen door de verzender aan pickup point".
                          Dan is uw pakje vermoedelijk nog niet overhandigd door de verzender, tenzij menner vergeten inspannen is.
                          Vorige week blijkbaar ook redelijk wat zaken gesloten door carnaval.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: DPD problemen

                            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                            Dan is uw pakje vermoedelijk nog niet overhandigd door de verzender, tenzij menner vergeten inspannen is.
                            Vorige week blijkbaar ook redelijk wat zaken gesloten door carnaval.
                            Vermits het hier toch niet meer ernstig is : "menner" en "inspannen" : wordt dat met de pony express geleverd?

                            Comment


                            • #15
                              Re: DPD problemen

                              Is het nog niet geleverd?

                              Comment

                              Working...
                              X