Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schoris

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Schoris

    Droog en nat bevroren, een rare combinatie uit het kurkdroge verleden. Dank voor het kijken en schrijven.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Schoris

    Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
    Droog en nat bevroren, een rare combinatie uit het kurkdroge verleden. Dank voor het kijken en schrijven.

    Door het monochrome karakter zou ik een Zw/W omzetting proberen. Nu geeft het een beetje 'drab' achtig gevoel.
    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

    Comment


    • #3
      Re: Schoris

      mooie positie om die weerspiegeling te realiseren. Persoonlijk vind ik het rechtstreekse deel (de echte bomen dus) wel wat weggebrand.
      mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
      nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
      https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

      Comment


      • #4
        Re: Schoris

        Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
        Door het monochrome karakter zou ik een Zw/W omzetting proberen. Nu geeft het een beetje 'drab' achtig gevoel.
        Normaal gezien heb ik een zwart-wit uitvoering ergens in het magazijn staan, ga deze eens opzoeken en plaatsen zodat ik uw opmerking tegemoet kom en dan zien we wel.

        Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
        mooie positie om die weerspiegeling te realiseren. Persoonlijk vind ik het rechtstreekse deel (de echte bomen dus) wel wat weggebrand.
        Ja, dat is een gevoel waar ik kan inkomen. We gaan de zwart-wit versie eens bekijken zoals hierboven gemeld !
        Beiden bedankt voor de reactie.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment

        Working...
        X