Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snel portretje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Snel portretje

    Portretje van een voorbijganger, Groenplaats Antwerpen. Natuurlijk licht.








    100 mm - 1/100 sec. - f/4.0 - ISO 640

  • #2
    Re: Snel portretje

    Was het in het voorbijgaan of vroeg je haar om te poseren?
    Ik vind vooral het licht op haar gelaat mooi en je model heeft een serene blik vandaar dat ik me afvraag of ze poseerde want dan ze dat héél goed.
    Het neustopje stoort me een beetje op één of andere manier.

    Comment


    • #3
      Re: Snel portretje

      Ik heb haar staande gehouden en toestemming gevraagd. Het is dus geposeerd.

      Comment


      • #4
        Re: Snel portretje

        Prachtportretje en dito omzetting. Heel mooi !!!

        Comment


        • #5
          Re: Snel portretje

          Hele mooi vooral gezien het een straatportretje is. Ook de achtergrond is top wat niet altijd simpel is op straat. Dikke proficiat.

          Comment


          • #6
            Re: Snel portretje

            Zeker geslaagd als je ze zo van straat plukt, mooi Op een dergelijke manier van portretweergave barstte ooit een hevige discussie los in een wedstrijd met de jury die beweerde dat zo een foto niet op straat kon gerealiseerd worden en dan spreek ik vanuit het analoge tijdperk. Ondanks het negatief dat als bewijs werd opgestuurd met de bijvoeging van bewerking bleef de jury hardnekkig bij haar standpunt, niet te geloven... met alle gevolgen nadien en stop hier met het verhaal.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Snel portretje

              Prachtig!
              Instagram / Facebook

              Comment


              • #8
                Re: Snel portretje

                Zeer knap!

                Comment


                • #9
                  Re: Snel portretje

                  Mooi !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Snel portretje

                    Knap dat je dit kan op straat!
                    Groetjes,
                    Dominic

                    Comment


                    • #11
                      Re: Snel portretje

                      Merci, blij dat deze geslaagd is blijkbaar.

                      Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht
                      Ook de achtergrond is top wat niet altijd simpel is op straat.
                      Da's altijd het leuke in een stad, op zoek gaan naar plaatsen waar mooi licht is en ook de achtergrond geschikt is. Ik spreek de mensen ook alleen maar aan als ik in de buurt ben van zo'n plekje.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Snel portretje

                        Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                        Zeker geslaagd als je ze zo van straat plukt, mooi Op een dergelijke manier van portretweergave barstte ooit een hevige discussie los in een wedstrijd met de jury die beweerde dat zo een foto niet op straat kon gerealiseerd worden en dan spreek ik vanuit het analoge tijdperk. Ondanks het negatief dat als bewijs werd opgestuurd met de bijvoeging van bewerking bleef de jury hardnekkig bij haar standpunt, niet te geloven... met alle gevolgen nadien en stop hier met het verhaal.
                        Jury's bestaan vaak uit mislukte fotografen zo ook vaak bij jury's van amateur filmwedstrijden.

                        Comment

                        Working...
                        X