Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik heb Carona zei mijn buurman.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ik heb Carona zei mijn buurman.

    Ik heb Carona in huis gehaald zei mijn buurman. Doe dan wel een mondkapje op, zei ik. Nee zei hij
    het wordt dan zo moeilijk om die flesjes bier leeg te drinken.

  • #2
    Re: Ik heb Carona zei mijn buurman.

    Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
    Ik heb Carona in huis gehaald zei mijn buurman
    Wat is Carona? Cara pils in Corona flesjes?
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

    Comment


    • #3
      Re: Ik heb Carona zei mijn buurman.

      Dan toch maar beter dat mondkapje opzetten en zich daartegen beschermen! [emoji23]
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: Ik heb Carona zei mijn buurman.

        Afgelopen woensdag kreeg ik een hoestbui in een chinese speciaalzaak (no joking). Ik dacht dat het beter was om er geen grappen over te maken....

        Comment


        • #5
          Re: Ik heb Carona zei mijn buurman.

          Het is inderdaad beter om er geen grappen over te maken, maar een merknaam die overeen komt met de naam van een ziekte is volgens mij geen goede reclame:


          In de Fast and Furious films is Corona ook altijd wel het biermerk geweest als ze iets te vieren hadden: https://www.google.be/search?sxsrf=A...=1920&bih=1007

          Tegenwoordig komt er veel reclame op de radio voor een verzekeringsmaatschappij die ook dezelfde naam heeft...
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment


          • #6
            Re: Ik heb Carona zei mijn buurman.

            Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
            Tegenwoordig komt er veel reclame op de radio voor een verzekeringsmaatschappij die ook dezelfde naam heeft...
            Die hebben hun naam dan ook niet gestolen. [emoji23]
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #7
              Re: Ik heb Carona zei mijn buurman.

              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Dan toch maar beter dat mondkapje opzetten en zich daartegen beschermen! [emoji23]
              Ene, je pilske drinken met een strootje, of een infuus?
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment


              • #8
                Re: Ik heb Carona zei mijn buurman.

                Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                Ene, je pilske drinken met een strootje, of een infuus?
                Is Corona dan een pilsje?
                Dacht eerder “fleukeswater” zoals ze dat hier noemen. [emoji23][emoji23][emoji23]
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #9
                  Re: Ik heb Carona zei mijn buurman.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                  Het is inderdaad beter om er geen grappen over te maken, maar een merknaam die overeen komt met de naam van een ziekte is volgens mij geen goede reclame:


                  In de Fast and Furious films is Corona ook altijd wel het biermerk geweest als ze iets te vieren hadden: https://www.google.be/search?sxsrf=A...=1920&bih=1007

                  Tegenwoordig komt er veel reclame op de radio voor een verzekeringsmaatschappij die ook dezelfde naam heeft...
                  Ik dacht dat het biermerk er veel eerder is dan deze nieuwe griep variant. Overigens, mondkapjes dragen wat ze vooral in Azië doen schijnt volgens Europese deskundige weinig zinvol te zijn.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ik heb Carona zei mijn buurman.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                    Ik dacht dat het biermerk er veel eerder is dan deze nieuwe griep variant. Overigens, mondkapjes dragen wat ze vooral in Azië doen schijnt volgens Europese deskundige weinig zinvol te zijn.
                    Het bier "Corona" bestaat inderdaad al veel langer: https://nl.wikipedia.org/wiki/Corona_(bier) (het was er in de eerste Fast and Furious film ook al bij).
                    Voor zover ik daar lees is het bier met weinig smaak, en de brouwerij is sinds een aantal jaren een onderdeel van AB InBev.
                    Ik heb het zelf nog niet gedronken, maar er zullen wel liefhebbers voor zijn (ik drink al jaren geen alcohol meer).
                    http://barthuysmans.smugmug.com/
                    BD0338BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Ik heb Carona zei mijn buurman.

                      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Is Corona dan een pilsje?
                      Dacht eerder “fleukeswater” zoals ze dat hier noemen. [emoji23][emoji23][emoji23]
                      Dak 't ni weet, drink alleen deftig bier zoals Stella Artois, en euh.......... nee geen Heineken (das afwas water) maar een Bavaria als ik in Holland ben.
                      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Ik heb Carona zei mijn buurman.

                        Ik heb Corona bier enige jaren geleden gedronken, ik meen dat het toen bij de Lidl verkocht werd en ik moet eerlijk zeggen dat de Mexicanen in navolging van Heineken er meester in waren om het Nederlandse leidingwater te imiteren.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Ik heb Carona zei mijn buurman.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                          drink alleen deftig bier zoals Stella Artois
                          Weet je hoe ze SA in Engeland noemen?
                          bye, Maurice
                          https://on4bam.com/
                          Nikon D7500

                          Comment


                          • #14
                            Re: Ik heb Carona zei mijn buurman.

                            "Fujifilm Holdings steeg met maar liefst 8,8% nadat Japanse minister van Volksgezondheid Katsunobu Kato diens
                            Avigan naar voor schoof voor de behandeling van het coronavirus. Fujifilm overweegt om de output van het antigriepmedicijn Avigan (favipiravir) op te trekken. Avigan werd eerder al gebruikt in de strijd tegen Ebola. "

                            En daar komt dan binnenkort de X-T4 bij

                            Comment


                            • #15
                              Ik heb Carona zei mijn buurman.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                              Dak 't ni weet, drink alleen deftig bier zoals Stella Artois, en euh.......... nee geen Heineken (das afwas water) maar een Bavaria als ik in Holland ben.
                              Van kinds altijd van velen horen zeggen dat ze van Stella rap hoofdpijn kregen.
                              Ik moest daar zelf ook niet veel van hebben, maar dat was met de meeste bieren zo.
                              Tuborg, Carlsberg, Loburg, Jupiler en Kriek had ik iets liever, maar we spreken van zeker 30 jaar geleden en over af en toe een glaasje.
                              Krijg nu zelfs geen pint meer binnen.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment

                              Working...
                              X