Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon eos 250d en studioflitsen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon eos 250d en studioflitsen

    Hoi, ik heb de tip gekregen om hier eens te informeren en hopelijk kan iemand mij helpen. Ik heb in september een canon 250d aangeschaft nu wil ik hierop een repartage flits instaleren en kom ik tot de ontdekking dat dit niet mogelijk is ook studioflits en kan je hierop niet gebruiken.
    N'a veel rondellen en informeren zie ik dus dat mijn voet voor de reportageflits op te monteren maar 4 ipv 5 punten heeft.
    Heeft er nog al iemand dat probleem ondervonden en hoe kan ik dat eventueel oplossen
    Alvast bedankt

  • #2
    Re: Canon eos 250d en studioflitsen

    vermeld merk en type van je repartage flits en studioflits

    er zal dan vast wel iemand zijn die een passende oplossing kan bieden.... (?????)

    Comment


    • #3
      Re: Canon eos 250d en studioflitsen

      Canon eos 250d (2019) is het toestel
      De reportageflits is van godox speedlite tt685 canon maar ook van canon El 100 speedlite en geen van allemaal werkt. Ook de transmitters van cactus werken niet.

      Comment


      • #4
        Re: Canon eos 250d en studioflitsen

        Zo te lezen heeft Godox firmware downloads om dit probleem op te lossen...



        en anders contact zoeken met ondersteungings punt in uw land

        Comment


        • #5
          Re: Canon eos 250d en studioflitsen

          Godox heeft idd ondersteuning maar niet voor de canon eos 250d

          Comment


          • #6
            Re: Canon eos 250d en studioflitsen

            Volgens mij ook voor de 250D, dat deze niet specifiek genoemd wordt, doet er denk ik niet toe....

            Comment


            • #7
              Re: Canon eos 250d en studioflitsen

              Inderdaad,lijkt een toer te zijn van Canon
              Kijk hier even en een eventuele oplossing:
              Canon upset photographers recently after it was discovered that its latest entry-level DSLR cameras lack the standard center hotshoe pin common on



              NB:Canon 250 D gaat blijkbaar in de VS als Rebel sl3 door het leven.
              Dus zoals in2lapland al zei,schijnt er ook ondersteuning te zijn door Godox.
              Last edited by demuro; 20 februari 2020, 09:11.

              Comment

              Working...
              X